rabotnata pchela написа:donni написа:Доста сложен е за мен този въпрос, защото като всеки човек и лекарят не може да работи нон стоп, а с толкова пациенти няма как денонощно да е на телефона или в кабинета си. Но знаем, че често спешните и сериозни случаи се случват не по график и извън работно време, така да се каже. Първият, за когото се сещат майките с деца например, е именно джипито. Все пак той знае историята на пациента си и как да се реагира в даден случай.
Да, но от този едничен случай, преди това му се обаждат още 10 с думите "докторе, на малкия са му излезнали едни суполки какво да го правя"? "Докторе, бебето много пръцка днеска..." "докторе, ама тука е с температура 37 какво да му дам.." :D
Тези случаи май не спадат към спешните . И самите ние трябва да имаме мяра кое е спешно и кое не. И аз да съм, не бих си вдигнала телефона за такова нещо. Не съм се обаждала по телефона на джипито си, ако нещо ме съмнява, отивам в работното му време.