qwerryyy написа:Fancy написа:Интернет им е конкуренцията. Доста хора вече не гледат новини по телевизията, а се осведомяват за всичко от интернет.
много по-лесно е, чудя се как още има вестници, кои са само н ахартиен носител, а нямат интернет издание, което да им печели в пъти повече.
При интернет изданията рекламодателите могат да получат детаилна информация от Гугъл Анализ за това от къде е дошъл трафика във техните сайтове. Ако трафика е нисък това няма да е добре за сайта.
При хартиените вестници е важно вестника да се продаде на ниска цена на повечето лафки и магазини, за да може да се изкупят повече броики от едно издание. Реално при ниска цена собствениците на лафки, бутки и други ще закупят много бройки от един вестник. Собствениците на вестника ще кажат, че се издава в определен тираж на рекламодатилите и това ще вдигне цената на рекламата, а дали всички броики от тиража ще се изкупят от обикновенните хора, които не са собсвеници на лафки е друг въпрос.