Страница 1 от 2

Некоректно отношение от страна- липсващ витамин

МнениеПубликувано на: 02 Мар 2016, 22:39
от gogo.s
Здравейте пускам темата с голямо огорчение от отношението на Фрамар.Случая е следния:Миналата седмица в събота вечер направих заявка за витамини на Солгар за очи с цена 44лв и доставка до Разград 4лв.Поръчката беше приета потвърдена парите надлежно дръпнати от картата.До тук добре.Днес се обаждат че въпросния витамин го няма в наличност и ще могат да го доставят в края на март но забележете ако го доставят.В сайта все още е наличен витамина.Предлагат ми други вместо него.Егати и простотията не пазарувайте с карти от сайта им.С куриер и плащане при получаване на доставката.Ако не ми го доставят или върнат парите ще си търся правата.Поздрави.

Re: Некоректно отношение от страна - липсващ витамин на

МнениеПубликувано на: 02 Мар 2016, 23:10
от FramarMedia
Здравейте!
Ще може ли номер на поръчката ви, за да проверя за какво става дума и какво се случва? Да уточня, че не желаем да мамим никого. Нашите партньори от Солгар очакват зареждане всеки момент, а много от артикулите им са постоянно изчерпани заради голямото търсене.
Ако имам номера на поръчката, бих могъл да ви съдействам доста по-адекватно.

Re: Некоректно отношение от - липсващ витамин

МнениеПубликувано на: 02 Мар 2016, 23:19
от gogo.s
Номера на поръчката не мога да извадя в момента но имам извлечение от картата ми при плащането.На 27.02 2016 в 21.13 е направено плащането през картата ми.Получихме обаждане по тела в неделя че продукта ще пристигне до няколко дни.Но днес пак се обадиха че продукта не е наличен.Предлагаха други вместо него.Дори не знаеха дали ще получите в края на март.Щом го нямате в наличност защо приемате поръчки и се теглят пори от картите.

Re: Некоректно отношение от - липсващ витамин

МнениеПубликувано на: 02 Мар 2016, 23:39
от gogo.s
Номера на поръчката е 119067 на 27.02.2016 в 21.11 часа.

Re: Некоректно отношение от страна на Фрамар - липсващ витамин на SOLGAR

МнениеПубликувано на: 02 Мар 2016, 23:42
от gogo.s
Една препоръка от мен когато нещо липсва или го махнете от сайта или напишете под продукта че не е в наличност.

Re: Некоректно отношение от страна на Фрамар - липсващ витамин на SOLGAR

МнениеПубликувано на: 03 Мар 2016, 09:35
от gogo.s
До фрамар медия.Пратих ви номер на поръчката.Какво стана с адекватното ви съдействие.До понеделник ако не получа витамина или парите да ми бъдат върнати 48лв ще подам жалба до КЗП.

Re: Некоректно отношение от страна на Фрамар - липсващ витамин на SOLGAR

МнениеПубликувано на: 03 Мар 2016, 10:35
от FramarMedia
Здравейте!
Писал съм до колегите и очаквам отговор от тяхна страна.
Да ви напомня, все пак през късните вечерни часове никой не работи. Моля за малко търпение.

Re: Некоректно отношение от страна на Фрамар - липсващ витамин на SOLGAR

МнениеПубликувано на: 03 Мар 2016, 12:16
от gogo.s
Здравейте честит празник.Аз имам търпение но ме подразни това че ваша колежка се помъчи да ме убеди да взема друг витамин вместо желаният от мен.Ако желаех друг витамин щях ли да поръчвам точно този на солгар.И все още не сте си оправили сайта и не сте написали че не е наличен въпросния витамин.Май не сте на ниво и не се вслушвате в мненията на клиентите си.

Re: Некоректно отношение от страна на Фрамар - липсващ витамин на SOLGAR

МнениеПубликувано на: 04 Мар 2016, 21:17
от gogo.s
Давам ви пример за коректно отношение към клиента.Миналия месец поръчвам от Би Фит разни работи поръчката беше приета и т.н.Много се учудих че след час ми звъннаха да ми кажат че на единия продукт срока му на годност изтича края на март.Попитаха ме дали го желая.Това че поръчвам от чужбина не ги спря да ми се обадят.Така се прави Фрамар.Ако желаният от мен витамин го имаше при тях не бих се колебал да го поръчам.Така ще загубите доста клиенти.

Re: Некоректно отношение от страна на Фрамар - липсващ витамин на SOLGAR

МнениеПубликувано на: 04 Мар 2016, 22:12
от FramarMedia
gogo.s написа:Давам ви пример за коректно отношение към клиента.Миналия месец поръчвам от Би Фит разни работи поръчката беше приета и т.н.Много се учудих че след час ми звъннаха да ми кажат че на единия продукт срока му на годност изтича края на март.Попитаха ме дали го желая.Това че поръчвам от чужбина не ги спря да ми се обадят.Така се прави Фрамар.Ако желаният от мен витамин го имаше при тях не бих се колебал да го поръчам.Така ще загубите доста клиенти.

Здравейте!
Мисля, че вече колегите са се чули с вас и са уговорили връщането на сумата, нали?