iwoni написа:Не съм голям привърженик на тясното профилиране. Да си забит само в една област. В съвременния свят често ти се налага да разбираш от много неща, да имаш богата обща култура. Вярно, че има и много излишни неща, които учат. Наистина в дозировката е разковничето. Най-добре е да се наблегне там, където е силата на детето и то да си избира предметите, които са му интересни. Но няма как да зарежеш всички останали, колкото и тъпи да са ти.
roksana написа:Сега ни тресе треската на матурите за 4 клас. Не виждам особен смисъл в тях. В пети ще са натоварени още повече и ще се оплетат като патета в кълчища въпреки наученото до четвърти и изпитите. Прекалено рязка граница има между двете нива, материалът започва да става по-научен и децата изглеждат като невменяеми, не разбирнат за какво става въпрос.
Krum написа:roksana написа:Сега ни тресе треската на матурите за 4 клас. Не виждам особен смисъл в тях. В пети ще са натоварени още повече и ще се оплетат като патета в кълчища въпреки наученото до четвърти и изпитите. Прекалено рязка граница има между двете нива, материалът започва да става по-научен и децата изглеждат като невменяеми, не разбирнат за какво става въпрос.
Значи в 5 клас ще имате много занимания вечер, да си обяснявате уроците. :P
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта