Вие коментирате новините и събитията от страната и чужбина!Имате въпроси за това или онова? Светът е по-различен, когато има поне още една гледна точка.
13 Дек 2016, 16:40
ramimni написа:Не ми се е налагало досега да опирам до спешния център, с който личният ми лекар има договор, дано и не ми се налага. Но това си е доста добро решение в инцидентни случаи, само трябва хората да се сетят и да отидат там, а не да звънят на джипито и после като не им вдигне да го псуват и да се сърдят и да го обвиняват.
Няма как да не се сетиш, след като трябва да знаеш, че това е начина.
Малката е недоносена и винаги имам нужда от лекар но не съм си позволявала да звъня в извънработно време. Не може да се оправдават хората, които се обаждат, когато им скимне, все пак лекарите също имат семейства, за които да се грижат и на които искат да обърнат малко внимание.
17 Дек 2016, 19:32
май, че не са длъжни...
19 Дек 2016, 13:13
Моят не отговаря и в работно време, така че какво остава за извънработно

? Дори няма смисъл и да пробвам тогава.
19 Дек 2016, 13:15
За първи път ми се наложи да се обадя на лекар в извънработно време, за щастие ми отговори, просто реших да пробвам, защото имах спешна нужда от преглед при гинеколожката ми. Но определено за по-малко нещо, не бих се обадила. Като цяло хубаво е да знаеш, че можеш да разчиташ на някой, но е лошо, когато се злоупотребява.
19 Дек 2016, 13:53
Ако не му се звъни за глупости, може и да вдига, когато му дойде времето, но повечето май си оставят телефоните в кабинетите и ги проверяват чак, когато отидат на работа. Не би трябвало да е задължително да вдигат, след като не са специалисти, ако е примерно гинеколог е друго да вдига, защото всичко се случва. Но като има спешни кабинети, не би трябвало да има проблеми.
19 Дек 2016, 16:21
Личния лекар има сключени договори, ако е друг специалист, да го потърсиш ок, но личния лекар е предоставил спешен кабинет, в който можеш да отидеш.
28 Дек 2016, 11:05
Като е измислено и посочено към кого и къде да се обърне човек в извънработно време при здравословен проблем, трябва да се научим да го спазваме и да се съобразяваме. Никой не е длъжен да стои непрекъснато в кабинета си и да ни чака нас или други като нас.
28 Дек 2016, 11:21
Да е някой специалист в дадена област, при която могат по всяко време да се случат сериозни промени - да вдига на пациентите си, добре. Но Личния лекар, който често преглежда само настинки да му се звънят за глупости е безсмислено, след като има къде да се отиде в действителност.
28 Дек 2016, 13:09
Като не е искал да бъде обезпокояван, защо се захваща човек а с такава хуманна професия? за мен е задължително просто лекаря да си отговаря на телефона, ако има нужда от него, трябва да с езнае, че може да се разчита.Моя лекар ми отговаря по всяко време на денонощието.
28 Дек 2016, 15:47
Опитвам се да си представя как би изглеждало - едно джипи да има- няма 1000-2000 пациенти, хайде 50-100 човека да минават, което ми се струва множко, но хайде така да ги пишем. По телефона ако му звънят по всяко време, само 20 човека ще са достатъчно да го побъркат. И аз да съм, и аз няма да отговарям, щом има кабинет в спешен център

.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.