Вие коментирате новините и събитията от страната и чужбина!Имате въпроси за това или онова? Светът е по-различен, когато има поне още една гледна точка.
29 Дек 2016, 22:26
Guppy написа:Като не е искал да бъде обезпокояван, защо се захваща човек а с такава хуманна професия? за мен е задължително просто лекаря да си отговаря на телефона, ако има нужда от него, трябва да с езнае, че може да се разчита.Моя лекар ми отговаря по всяко време на денонощието.
И аз съм на това мнение. Пролетта бях болна и личната ми изписа инжекции, но не беше написала по 1 или 2 на ден...Отивам в аптеката, онези там гледат като че ли за първи път виждат рецепта и не знаят да ми кажат по принцип колко е нормалната доза за човек с моите килограми...Звъняхме на личната, беше около Великден и естествено, че нямаше кой да отговори..Накрая аз сама си реших да ми слагат по 1, защото нямаше кой да ми каже, а е трябвало по 2 инжекции.
Мисля, че като си си избрал такава професия и печелиш толкова пари от пациентите си, би трябвало да си на разположение по всяко време, а не да си изключваш телефона. Ние никога не й звъним ей така за дребни неща в извънработно време, само за случаи като този се е случвало, когато очевидно тя е допуснала грешка като не е написала дозата...Като искаш да си лекар и уж да помагаш на хората - прави го..
30 Дек 2016, 10:34
В твоя случай даже и в дежурния кабинет, който е посочил личният ти лекар, нямаше да ти свършат работа. Нормално е да се обадиш на джипито си, но в повечето случаи няма кой да те отрази. А за такова нещо 2 секунди ще се отнеме от времето му, не повече.
30 Дек 2016, 11:41
Rose_92< за съжаление не е така. Имам познат лекар извън моя град. Отговаря винаги на телефона... има въпроси от рода на " детето ми падна и си удари крака, трябва ли да го видите?"
"Преди малко дадох нурофен на детето ми но още не му пада температурата, опасно ли е" - температура 37,5 градуса, с нурофен даден минути преди обаждането...
"Дъщеря ми днес започна да се захранва, трябва ли да дойдем да я прегледате"?!
Това са само част от нещата, които съм запомнила от срещите ни , докато сме били заедно и са звъняли.... Кажи ми как да вдигнат на твоя спешен случай?!
08 Фев 2017, 17:02
Винаги ще има такива, как да ги накараш да не се обаждат? Те са си решили проблема докторите - изобщо не си вдигат телефоните, но не мисля, че заради такива трябва и другите с наистина спешни случаи да страдат и да не им се обръща внимание.
16 Май 2017, 11:52
Винаги може да има такива обаждания, но едно обаждане може да спаси живот, по-добре е да се дига, или поне на пациентите с малките деца и с възрастни хора под наблюдение.
01 Юни 2017, 12:57
Лекарите също са хора, трябва да не го забравяме, те също имат нужда от своята заслужена почивка и да си отдъхнат от натовареното им ежедневие. Не може да се очаква от тях да са на разположение 24/7.
01 Юни 2017, 15:11
Ако вие самите сте на разположение нон стоп на своята рбаота, тогава може да изисквате и от другите да бъдат така. Но повечето от нас имаме работно време и когато излезем от офиса си- знаем, че нямаме ангажимент към никой и имаме там 10-15 часа да си починем от работата си и да се върнем на ново да я мислим.
15 Юни 2017, 14:50
Добре е да знаем, че имаме на кой да разчитаме по всяко време, но от друга страна и теса хора. Затова са направили спешните кабинети. Може изрично да се уговорите с тях да се обадите в почивните дни или извън работа, за да уточните нещо по пациента, но не повеч. не е логично постоянно да бъдат притеснявани. Има няколко такива педиатъра в нашия град, които аз знам, но за тях работата е направо бизнес, отговарят по всяко време и не отказват да им се плати частния преглед винаги.
09 Ное 2018, 12:39
Разбира се че не е длъжен. Затова по вратите са си налепили листи с адресите и телефоните на неотложните кабинети. И те са хора. Колко адекватни биха били на другия ден, ако не почиват?!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.