Ginger написа:Зимата винаги имайте вериги и одеяло в колата, че нищо не се знае, когато се тръгне на път. Течността за чистачките трябва да е също от тези, които не замръзват. Лятото ако може да се ползва вода или каквато и да е течност, зимата не е така.
klara написа:През зимата не я карам често моята кола, но задължително слагам зимните гуми, проверявам антифриза. От време на време я паля, за да не падне акумулатора. Преди да я подкарам колата я оставям да поработи 5 минути. Това са основните неща, които зимата спазвам.
ivoblinc написа:klara написа:През зимата не я карам често моята кола, но задължително слагам зимните гуми, проверявам антифриза. От време на време я паля, за да не падне акумулатора. Преди да я подкарам колата я оставям да поработи 5 минути. Това са основните неща, които зимата спазвам.
Вместо да се припалва за 5 минути, по-добре да се покара малко, защото така се зарежда сам акумулатора. Ако на място се пали, той черпи от енергията си, а не се зарежда, т.е още повече се хаби и има по-голяма вероятност да падне.
Andrey написа:ivoblinc написа:klara написа:През зимата не я карам често моята кола, но задължително слагам зимните гуми, проверявам антифриза. От време на време я паля, за да не падне акумулатора. Преди да я подкарам колата я оставям да поработи 5 минути. Това са основните неща, които зимата спазвам.
Вместо да се припалва за 5 минути, по-добре да се покара малко, защото така се зарежда сам акумулатора. Ако на място се пали, той черпи от енергията си, а не се зарежда, т.е още повече се хаби и има по-голяма вероятност да падне.
демек, ти искаш да кажеш, че вместо сутрин да загрее колата преди да тръгне, това, което се практикува от години, направо трябва да палиш и да тръгваш ли? успех и после ми кажи какво е станало с колата ти и кое точно се е сбозило при нея.. Всяка сутрин зимата преди да тръгне колата е добре да се запали, да се загрее и тогава да се тръгне,...
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта