от безпардона » 24 Яну 2017, 16:22
Живея в малък град и съм абонат на фирма, която ни предоставя кабелна и интернет, като рутерът за интернета е наш собствен. Нямахме проблеми, докато един ден не ни се обадиха, че искат да проверят устройството, защото им създавало проблеми и смущавало мрежата им. Гледаха, каквото гледаха и казаха, че всичко е нормално, рутерът си работи добре и това беше. След няколко дни забелязахме, че нямаме интернет. Без предупреждение са ни изключили, дори по телефона не ни се обадиха. И сега питам какво правим в такъв случай? Да сме ние в грешка нещо или некоректни - не мисля. По моята логика би трябвало всяка фирма, независимо колко е голяма или малка, да се грижи за своите клиенти и когато има проблем, да търси начин да го реши така, че да не влиза в нарушение на договорни отношения, да не създава напрежение и да не ощетява клиента си. Ако има някакъв технически проблем, фирмата би трябвало да поеме своята част от отговорността, да изпрати техници, които да направят всичко възможно в ситуацията да оправят нещата, а не директно да дърпат шалтера и всеки да се оправя както знае. А това според техните представи означава да дадем допълнително пари за нов рутер, без да са си направили труда да пипнат настройките и да проверят дали не може да се направи нещо по въпроса. Това поне е в моите представи за коректни и точни договорни отношения. Сега се чудя как да реагирам. Да се отказвам ли от фирмата или да се опитвам да водя преговори? Да предприемам ли по-хард мерки?