Дадохме едно устройство за ремонт в М-тел - гаранционно. Попълвахме поне 15 минути документи, телефони вписвахме и какво ли не... Става въпрос за смарт часовник, който има сложена сим карта. Само това е единствената ни карта на тоя мобилен оператор, държа да отбележа. ;) Чакаме ние вече 2-ри месец без да ни се обади никой, докато аз съвсем случайно не включвам сим картата в телефон и хоп - смс от преди месец, че устройството ни стои и чака да бъде взето..
Вярно, че не е голям повод за оплакване, ама ми стана много странно... След като попълвахме една бумащина, на 2 места вписвахме телефон за връзка, накрая те използват телефона, не който им е посочен за връзка, а телефона, който е на тяхния оператор...
Днес ще ходя за въпросното устройство и ще ги питам каква е логиката аз да го чакам 2 месеца, и то след като тене са спазили уговорката ни. Сериозно ви казвам, че ми е омръзнало само да ни пързалят, само защото могат.. Да не е голям проблем в сравнение с другите казуси, които са вписани тука, ама пак ме дразни, защото са неща, които човек оставя на ремонт, иска да използва възможно най-рано и накрая се окаже, че видиш ли чака, щото те не си спазват онова, дето си попълвал е супер тъпо! Абе, цакат ни, щот могат май май!