Пълна свобода за силния пол - всички теми, които вълнуват истинския мъж, без табута и критични женски коментари.
11 Фев 2020, 12:45
По принцип не е добре да се разкача често акумулатора, защото се губят настройките и после компютъра дава грешки. Има значение и на колко години ти е колата... може да изгърми някоя защита и да ти се прецакат системите.
12 Фев 2020, 14:28
Момчета, а как да разбера дали акумулаторът ми е за смяна? Имам предвид трябва ли да го чакам да издъхне до степен да не може да се зарежда повече? Защото в момента, ако случайно падне така че да не мога да запаля, защото съм забравила фаровете примерно
дават ми ток или го слагаме на зарядното и после всичко си е ОК.
16 Фев 2020, 12:24
Пламена И. написа:Момчета, а как да разбера дали акумулаторът ми е за смяна? Имам предвид трябва ли да го чакам да издъхне до степен да не може да се зарежда повече? Защото в момента, ако случайно падне така че да не мога да запаля, защото съм забравила фаровете примерно
дават ми ток или го слагаме на зарядното и после всичко си е ОК.
Нещо не успях да ти разбера въпроса. Аз моя акумулатор го сменям, като даде някакъв дефект - примерно да не може да зарежда или след зареждането да пада бързо напрежението. Ако искаш да се застраховаш и да си имаш резервен, това е друго нещо, но трябва да имаш предвид, че дори и да не го ползваш, напрежението в акумулатора пада и трябва периодично да се проверява и дозарежда.
19 Фев 2020, 10:08
Ами да, имах такава идея да се застраховам, за да не търся акумулатор, когато старият откаже. А какъв е по-добре да взема - сух или с течност? Кой издържа повече?
20 Фев 2020, 11:47
Пламена И. написа:Ами да, имах такава идея да се застраховам, за да не търся акумулатор, когато старият откаже. А какъв е по-добре да взема - сух или с течност? Кой издържа повече?
Сухият още се казва "необслужваем", защото е с гел вътре и не се долива, а мокрия е с киселина, на която трябва да се следи нивото и като го зареждаш, тапите трябва да са отворени. По принцип сухия е за предпочитане. Малко по-скъп е, но с по-дълъг живот.
21 Фев 2020, 10:59
Вчера говорих с един приятел и му казах за прогорелия кабел на акумулатора, дето идея си нямам как е станало. В сервиза също не успяха да ми обяснят. Та приятелчето каза, че може да е от неправилната работа на някакво реле и трябвало да се подмени. Някой чувал ли е такова нещо и за какво реле става въпрос?
24 Фев 2020, 11:02
CekoVW написа:Вчера говорих с един приятел и му казах за прогорелия кабел на акумулатора, дето идея си нямам как е станало. В сервиза също не успяха да ми обяснят. Та приятелчето каза, че може да е от неправилната работа на някакво реле и трябвало да се подмени. Някой чувал ли е такова нещо и за какво реле става въпрос?
Сигурно става дума за релето, което предотвратява презареждането на акумулатора... Защо не отидеш при някой майстор електричар да погледне как стоят нещата и да ти обясни по-подробно?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.