plamen-dk написа:На все повече информация се натъквам свързана с последните модели коли на пазара.Като цяло мненията варират от умерено положителни до негативни.
Съществува ли неофициална политика на някои от големите производители на автомобили за умишлено скъсяване на живота на определени сегменти от цялостната продукция,с цел да ни превърнат в постоянен консуматор на техните продукти ?
Може би всеки е ставал свидетел как познат, прятел или роднина има сериозни проблеми с новозакупената си нова кола.
Изолирани случаи , случайни съвпадения или нов вид маркетингова политика?
Някои от нас може би с носталгия си спомнят дори и все още карат своите сравнително нови автомобили.В това число включвам произведените между 1999 - 2004 г.
Веероятно е много от тях да Ви убедят , че притежават една от най-сполучливите марка и модел кола.
Бихте ли инвестирали сериозен ресурс за чисто нова кола , или бихте се доверили на изпитаното и признатото?
Преди да се впусна в многословие по темата искам да уточним какво означава "сравнително нова кола" колата е или нова или стара, такова понятие сравнително нова няма.
- dodge-avenger.jpg (56.54 KiB) Прегледано 2455 пъти
От 5 години карам Додж Авенджър, купих го чисто нов на лизинг и смея да твърдя, че до този момент нямам никакво оплакване от колата. Да чукна на дърво не съм сменяла никаква част на колата, само масло. Единствената ми забележка относно Доджа е, че лака на багажника се олющи, но смятам, че е грешка на някой некадърник в някоя автомивка, просто са мили колата ми на по силна струя, но това не е кой знае какъв проблем. Колата си я ползвам ежедневно като ходя ба работа с нея, а освен това е удобна за дълги разстояния тъй като е широка и създава добър комфорт при каране. Ако някой търси удобна семейна кола, това е Доджа Авенджър. И само да вметна в България има само 6 внесени, от които 5 са продадени и една има в сервиза, което я прави още по уникална.