Стартира проект на община Казанлък по ОПАК
На 17 април 2012 г. между Община Казанлък и Управляващия орган на Оперативна програма "Адманистративен капацитет" (ОПАК) бе подписан Договорът за безвъзмездна финансова помощ по спечеления от общината проект "Модерно управление на човешките ресурси в Община Казанлък". Проектът е съфинансиран от Европейския социален фонд (ЕСФ) и националния бюджет чрез Оперативна програма "Административен капацитет" в рамките на открита процедура за набиране на проектни предложения по Приоритетна ос на програмата "Управление на човешките ресурси", Подприоритет 2.5.
"Транснационално и междурегионално сътрудничество".
Проектното предложение е на обща стойност 371 569,10 лв. и ще се изпълнява в рамките на 18 месеца в периода 17 април 2012 - 17 октомври 2013 година.
В рамките на проекта се предвижда реализиране на редица дейности, насочени към подобряване на капацитета на общинска администрация и Общински съвет чрез използване на опит и обмяна на добри практики в областта на управлението на човешките ресурси в местната администрация на други държави членки в ЕС. В тази връзка, проектът ще се изпълнява в партньорство с побратимения на Казанлък унгарски град Надканижа.
Предвиждат се още дейности, целящи подобряване на управленските умения на служителите в общинска администрация в областта на управлението на хора и екипи, постигане на ефективност при реализиране целите и политиките на общината.
В резултат на изпълнението на проектните дейности ще бъде разработена система от инструменти за по-ефективно управление на човешките ресурси в Община Казанлък, ще бъдат изследвани добри практики в други европейски страни, ще се проведат обучения за служителите от общинска администрация, както и кръгла маса по проблемите на
управлението на човешките ресурси в местните власти.