В първия ден на пролетта
„Сердика Център” представи новите тенденции на топлия сезон с концептуално модно ревю в бяло и жълто. Модни експерти, журналисти и представители на шоу бизнеса се събраха под стъкления покрив на „Сердика център”, за да се информират за новите модните линии на пролет-лято 2012 г. Десетки популярни личности уважиха събитието: водещите от сутрешното шоу на
радио „Витоша” -
„Тройка на разсъмване“ Милена Тодор и Кирил, водещите на предаването
„Високи токчета” по bTV –
Гери Гочева, Людмила Филипова и Ива Дойчинова, актьорът Стефан А. Щерев, моделът Елеонора Манчева, актрисата Деси Бакърджиева, Ути Бъчваров, джазменът Ачо Заберски, момичетата от струнен квартет Hypnotic, певицата Сантра, водещият Милен Цветков, Любомир Стойков...
- Serdica_Center_2_DVD_PAL_.jpg (16.98 KiB) Прегледано 448 пъти
Бяло и жълто са цветовете на идващата пролет! Жълтото е най-актуалният цвят за сезона, освен че е цветът на „Сердика Център”. Цялата кампания за пролет-лято на центъра е решена в жълто. Моделите също следваха цветовата концепция и гримът беше в жълто - жълто червило и силно подчертани вежди, дело на гримьора Христина Трайкова.
- Serdica_Center_1_DVD_PAL_.jpg (19.37 KiB) Прегледано 448 пъти
Девет от най-популярните модни брандове, чиито магазини се намират в „Сердика Център”, представиха колекциите си, като голяма част от марките са за първи път в България и могат да бъдат открити само в този търговски център. Дефилето показа облекла и аксесоари от Volume 2 (MALLONI, ANNARITA N, mix+match, SCHUETZ и MIEZKO)), Karen Millen, Peek & Cloppenburg (Armani Jeans, Marc Cain и Boss Woman), The Circle (кашмир, шалове и нишова парфюмерия), Furla (чанти и аксесоари), Longchamp (чанти и аксесоари), Guess by Marciano, Scandal (Liu Jo) и Elisabetta Franchi.
- Serdica_Center_3_DVD_PAL_.jpg (17.34 KiB) Прегледано 448 пъти
Впечатляващият декор на ревюто е изработен по изцяло нова технология от еко материали за постигане на цялостния ефект - абстрактен проект от хартиени хармоники, които образуват различни форми помежду си. Всичко това, поднесено на фона на изпълнената на живо музика от Рут Колева.
Управителят на „Сердика Център” Ирена Тенева и организаторите от ART Ground Art&Events се бяха погрижили за флоралните декорации с натурални пролетни цветя, за биоорганичния кетъринг, също в жълто и бяло /сирена с портокалово сладко, бели трюфели, манго салса/, оформен на принципа на food-дизайна. Виното беше на Job’s Greek. Като специален комплимент гостите получиха бутиков сладкиш - чийзкейк с манго и Look Book пролет-лято 2012.
- Serdica_Center_4_DVD_PAL_.jpg (19.06 KiB) Прегледано 448 пъти
ЗА МАРКИТЕ:
GUESS BY MARCIANO е насочена към гардероба на модерната и чувствителна жена, която обича модата и умее да се грижи за индивидуалния си стил.
Колекцията на FURLA е вълнуващ пътепис, изпълнен с видими и осезателни препратки към средиземноморската и италианска традиция. Цветове от природата - синьото на небето, черното и бялото на скалите и камъчетата, топлите земни тонове като мед, червено и жълто със златни и сребърни акценти.
Материалите: биволска кожа, кожа с винтидж ефект, змийски кожи и материали инспирирани от високите технологии, какъвто е неопрена.
- Serdica_Center_5_DVD_PAL_.jpg (18.87 KiB) Прегледано 448 пъти
Естествена, ярка атмосфера в която чантата Candy заема централна роля със серия от специални издания, включващи ярко открояващата се каучукова бостън чанта с кант от телешка кожа в питонов принт, представена в свеж и раздвижен тюркоазен цвят. Това е една изцяло италианска креативна игра, която се пренася и при други варианти, съдържащи смело съпоставяне и комбинации на технологии с традиционно изработване: каучук и плетени материи в идеален La Dolce Vita стил; каучук, щраусови пера и боа, достойни за червения килим във Венеция; каучук и супер лек алуминий с нитове наподобяващ корпус на самолет.
Модната къща PEEK&CLOPPENBURG представя разнообразни теми и експлозия от цветове на световните марки Armani Jeans, Marc Cain и Boss Woman.
Новата пролетно-лятна колекция съчетава неповторими десени за изискани и дръзки жени. Характерни за сезона са коралово, крещящо розово, тюркоазено синьо, ярко зелено и лимонено жълто. Те разкошно се комбинират или се използват като контраст на спокойния фон от невинно бяло и пясъчни нюанси. Темата Marina обединява цветовете синьо, бяло и червено.
- Serdica_Center_6_DVD_PAL_.jpg (17.37 KiB) Прегледано 448 пъти
Освен цветната и по-лежерна линия, P&C предлага и стилни костюми за делови бизнес дами. Красотатa на женската фигура е подчертана от вталени сака и елегантни рокли. Името на Peek&Cloppenburg е гаранция за материи от най-високо качество, за модерен силует и перфектни линии.
- Serdica_Center_7_DVD_PAL_.jpg (18.66 KiB) Прегледано 448 пъти
LIU JO - през 1990г. братята Марки представят в област Карпи, Италия, първата колекция на LIU JO. Марката се развива бързо и утвърждава присъствието си в модния сектор с четири самостоятелни линии: LIU JO Collection, LIU JO JEANS, LIU JO ACCESSORIES, LIU JO SHOES.
Колекциите на LIU JO са актуални, съблазняващи, уверени, илюстриращи еволюцията на еститичния код, изцяло фокусирани върху безкрайните предизвикателства на модерния живот и всекидневните потребности на многоликата жена.
- Serdica_Center_8_DVD_PAL_.jpg (17.04 KiB) Прегледано 448 пъти
THE CIRCLE - магазин The Circle предлага шалове от марки като Kenzo, Pucci, etc. в характерните за сезона ярки или пастелни тонове, от първокачествен кашмир и коприна.
KAREN MILLEN - създадена през 1981 г Karen Millen е едно от най-големите достижения на британската мода. Демонстрирайки феноменален ръст в международен мащаб марката продължава да се разширява към нови пазари, създавайки първите наистина достъпни дизайнерски модни облекла и аксесоари. Днес компанията е представена в повече от 40 държави по целият свят, с над 300 магазина, от Великобритания до Европа, Русия, Азия и Австралия.
Новата колекция носи със себе си много електрик настроение с абстрактните си щампи, интензивни тропически мотиви и дръзкото съчетаване на цветове с изискани луксозни материи.
- Serdica_Center_9_DVD_PAL_.jpg (20.28 KiB) Прегледано 448 пъти
Цветовете са изключително дръзки – цитрусово жълто с отблясъци на охра, изключително актуален този сезон ще бъде червеният цвят – носещ със себе си увереност и сексапил и вдъхващ енергия. Синьото и кораловото също много ярко присъства в тази колекция и ще освежават гардероба ни през предстоящия сезон
Принтовете стават все по обаятелни и супер луксозни, така че да добавят елегантност - започващи с неутрални анимал принтове и трибал шарки, и завършващи с експлозия от цветове. От Лондон ни съветват: „Този сезон експериментирайте със смелото съчетаване на принтовете от глава до пети.“
- Serdica_Center_11_DVD_PAL_.jpg (19.16 KiB) Прегледано 448 пъти
VOLUME II е концептуален магазин, в който визия и функция са съчетани по уникален начин. Селекцията на облеклата за сезон пролет/лято 2012 е от италиански марки, произведени в Италия. Обувките и аксесоарите са на американски и бразилски марки.
На ревюто VOLUME II concept представя облекла, обувки и аксесоари на MALLONI (малони), ANNARITA N (анарита ен), mix+match (микс енд матч), SCHUETZ (шутс) и MIEZKO (миезко).
- Serdica_Center_12_DVD_PAL_.jpg (18.84 KiB) Прегледано 448 пъти
Марката ELISABETTA FRANCHI има своя стил и идентичност, всичко е подчинено на силуета и интересния детайл. Колекцията е изключително модерна, пригодена за жени , които са свикнали с качество, елегантност, чувственост и модерен дизайн. Този сезон дизайнерката Elisabetta Franchi е заложила на ярките цветове: жълто, оранжево, цикламено. Има и специална спортно-елегантна линия с така актуалните шипове.