- How-To-Work-Efficiently-.jpg (17.23 KiB) Прегледано 520 пъти
Концентрацията е сред най - трудните за постигане задачи, особено когато ни е крайно необходима. Случвало ли ви се е да сте затрупани от работа, а да не можете да си съберете ума? Познато, нали? За съжаление концентрацията често ни се изплъзва точно тогава, когато ни е най –нужна. А именно в офиса. Бюрото ни е отрупано с папки, но при наличието на социалните мрежи и куп екстри от света на интернет, създадени, за да отвличат вниманието ни, папките се трупат и трупат. Докато не достигнем до отчаяният извод, че сме затрупани от работа и тогава ни е нужна концентрация. Но как да я постигнем? Съществуват няколко лесни за прилагане тактики, чрез които и най - разсеяните биха могли да се концентрират над задълженията си.
Изяснете целите сиПреди да започнете, трябва да се фокусирате върху резултатите, които искате да постигнете. Ако не сте сигурни какво всъщност целите, объркването ще пречи на съсредоточаването ви. Ако трябва да напишете статия например, изяснете си главната идея, структурата, краят и целта. Ако всичко ви е в мъгла, то и самият процес по писането ще е доста затормозяващо лутане.
Поставете си краен срок
- work-pile.jpg (79.64 KiB) Прегледано 520 пъти
Крайният срок е истински стрес за по - голямата част от хората. Той обаче може да ни помогне да забравим маловажната информация и да подобрим концентрацията и продуктивността си. Съществува и опасност, ако сте наясно колко време имате, да се притесните за това колко малко време ви остава, вместо да се концентрирате върху задачата си. Трябва много да се внимава с крайните срокове, за да не се окажат контрапродуктивни.
Усамотете сеИзолирайте се от околните за период от време! Не е нужно да ставате отшелник, но когато трябва да свършите нещо важно се отдайте изцяло на задачите си. Ехх, когато сме влюбени, просто не можем да се концентрираме и това е. Как смятате?