Нерви... нерви - проблеми със здравето, свързани с напрежението

Болести, симптоми, лечение, диагностика – всичко, което ви притеснява, свързано с вашето здраве.

Нерви... нерви - проблеми със здравето, свързани с напрежението

Мнениеот Niki92 » 31 Окт 2018, 06:27

Здравейте мили хора момче съм на 26 години... Имам проблем и дори не знам какъв е ще ви разкажа на кратко толкова много се изнервих че вече организма ми не издържаше вече за най малкото да се изнервя и край... Случват ми се няколко неща когато се ядосвам когато се развалнувам когато говора с някой непознат човек когато гледам мн телевизия или играя на игри разни много да се задържам нещо ми става лошо... Тежест на сърцето задух вдигам кръвно.. И това се усеща носът ми като се запуши и се почва... Ходех на всякъде сърцето ми е добре всичко.. Нормално ли е това да ми става от всичко както казах... Развалнуване много говорене стрес напрежение и се получава на пристъпи даже когато съм. Шастлив пак ме е хващало... понякога аз неща да мисля то просто мозъка не мога да го контролирам сега почнах да пия дианксит оше не усещам кой знае каква разлика .... Мн ви благодаря предварително
Niki92
 
Мнения: 2
Регистриран на: 31 Окт 2018, 06:18

Re: Нерви... нерви - проблеми със здравето, свързани с напрежението

Мнениеот Стоян.Кишишев » 31 Окт 2018, 16:21

ЗдравеЙ момче! Текста по-долу не е мой, но ти го препечатах от един друг форум:
http://clubs.dir.bg/showflat.php?Board= ... t=all&vc=1

"Неврологът ти явно е слабоумен, защото ти е предписал Деанксит за вечерта. Той съдържа две активни съставки - Мелитрацен и Флупентиксол. Първото е трицикличен антидепресант, а второто - невролептик. Това лекарство предизвиква ускорен пулс и безсъние, поради което, логично се пие само сутрин. Може да бъде заменен с Неолексан, който също е слаб антидепресант, но за разлика от Деанксит действа успокояващо, вместо възбуждащо".
Искрено искам да ти помогна, затова ще те посъветвам влез във цитирания по-горе форум и прочети за успокоителните и транквилантите, никак ама никак не са безвредни.
Пиша ти защото от няколко дни се боря с получена зависимост от деанксит на мой много близък човек!Казвам ти изпаднеш ли в зависимост ставаш като наркоман-ако не вземеш хапче -треперене, сърцебиене оловни крака пълен капут си, ако го вземеш главоболие и безсъние.Отначало ще ти е добре -отпуснат си спокоен си , но след 3-4-6 месеца ще съжаляваш.
Посети посочения адрес и се посъветвай с джипито си.Попитай го за:
Сънотворни и транквиланти, към които не се развива зависимост:
- Дифенхидрамин (търг. назв. Калмабен)
- Прометазин (Антиалерзин)
- Мелатонин
- 5-хидрокситриптофан (Неолексан)
- L-theanine (L-theanin)
- Валидол
От сърце ти желая по скоро да се отървеш от това нервно изтощение в което си изпаднал, и ще ти кажа още нещо:
Промени начина си на живот, толкова си млад (аз съм на 73) ,потърси други пътища в живота, друга професия, други занимания, друго място(град ,село) на жителство и т.н.
Стоян.Кишишев
 
Мнения: 1
Регистриран на: 31 Окт 2018, 15:48

Re: Нерви... нерви - проблеми със здравето, свързани с напрежението

Мнениеот Niki92 » 31 Окт 2018, 16:29

Благодаря ти човече ще взема това което ми каза и ще го пробвам него.. От дианксита все още не съм като надрусан не ми става нищо но ще пия това което ми каза ако има нещо пак ще пиша дано се излекувам че някой път не се трая благодаря ти!
Niki92
 
Мнения: 2
Регистриран на: 31 Окт 2018, 06:18


Назад към Заболявания, изследвания и лечение

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта