от Пламена И. » 28 Дек 2019, 13:42
Много потребители се оплакват от услугите на А1. Аз пък искам да ги похваля. Освен мобилните услуги семейството ми ползваме кабелна телевизия и интернет на този оператор. На 24 декември сутринта установих, че домашния ми интернет е прекъснат. И тъй като пътувахме извън града за празниците, с мъжа ми решихме да се обадим за повредата след като се върнем. На 26 декември след обяд се прибрахме и съобщихме за проблема. Дежурните служители бяха много любезни и отзивчиви. Обещаха да пратят екип на следващия ден. Тъй като и двамата с мъжа ми бяхме на работа, уговорихме час след 18 ч. Момчетата пристигнаха в 18:30 и решиха проблема буквално за минути. Така действат екипите по поддръжката на А1 в Стара Загора. Вие имали ли сте проблеми по време на празниците? Как се справят техниците във вашия град? Ще ги похвалите ли или ще се оплачете? А на другите доставчици, например Виваком и Булсатком, добра ли е техническата поддръжка?