от rositka » 12 Фев 2012, 10:28
Като цяло полтиката на мобилните оператори е направена достатъчно объркваща ,такава от която да знаем едиственно ,че имаме да плащаме сметики. Многото програми ,часови зони ,изговорени минути....Въпроса е да изберем това което на нас ни е по- изгодно .А дотогава лутайки се между този или онзи оператор ,този или онзи тарифен план ,плащаме сметки .От доста години съм на Глобул и смея да твърдя че нямам кой знае какви проблеми с тях.Плащам всеки месец почти една съща сметка (явно проведените от мен разговори за месец са сходни). Преди години едновременно с Глобул станах абонат и на Мтел.След профилактиките им от януари до април миналата година и липсата на фактури и неплащане на сметки,останах безкрайно разочарована от тях.То не бяха грешки от тяхна страна,то не бе лошо отношение ,то не бяха големи сметки...За моя голяма радост договора ми приключи и се оттървах от тях.Сега съм само абонат на Глобул или по точно избрах по- малкото зло:))))