Страница 2 от 2

Re: Вагинални инфекции и кървене - мнения и въпроси

МнениеПубликувано на: 08 Май 2019, 18:21
от FramarLekari
Радина.Дълбокова написа:
59317970_708149772921765_5868849518929248256_n.jpg
Здравейте момичета и мамчета.Казвам се Радина и съм на 21 години.През седмицата( сряда вечерта ) ходихме със сестра ми на басейн тук във Варна .След него ме заболя коремчето и имах някакво зловонно течение на сутринта.Казах на мама и тя ми записа час при гинеколог Гинеколожката ме прегледа , правиха ми цитонамазка и МКБ . Днес резултатите бяха готови ходих до лабораторията ... Кандида албиканс и ми изписаха Macmiror 500 вагинални капсули 12 на брой,предписани наред с други лекарства, но това нещо направо ми помрачи целия ден! Тия "вагинални" капсули са някаква гадост. Събудих се с такова течение, че чак се изплаших. Капсулите са жълти и течението беше точно в този цвят. Ама то да беше като нормалното течение ок, ама товааа.... изцапах си пижамката, стаята, банята... все едно някакакъв обилен кръвоизлив, само че жълт. Това нормално ли е? Явно тази капсула се е "разтворила" или може би "разпуснала" в мен, направо не знаех какво да правя . Нямам никакво намерение да си слагам отново такава капсула. Някоя от вас да е чувала за тези капсули или да ги е ползвала?
Дано поне някоя от вас да ми отговори

P.s ето резултатите от МКБ


Здравейте, Радина.Дълбокова!

Възможно да има течение при разтваряне на таблетката. Поставяйте вагиналните глобули вечер преди лягане възможно най-дълбоко във влагалището.

Не е уместно да прекратявате по свое усмотрение назначената терапия. Обсъдете с лекуващия си акушер-гинеколог!

С уважение,
Медицински екип на "Фрамар"

Re: Вагинални инфекции и кървене - мнения и въпроси

МнениеПубликувано на: 25 Май 2019, 10:57
от tania.atanasova
Незнам дали е мястото да пиша тук.Правих аборт на 2 април поради липса на сърдечен ритъм на детето но след аборта ми дойде края на април но този месец два дни закъснение. В Германия съм и много ми е сложно ходенето при гинеколог.Нормално ли е да ми закъснее :(

Re: Вагинални инфекции и кървене - мнения и въпроси

МнениеПубликувано на: 27 Май 2019, 19:06
от FramarLekari
tania.atanasova написа:Незнам дали е мястото да пиша тук.Правих аборт на 2 април поради липса на сърдечен ритъм на детето но след аборта ми дойде края на април но този месец два дни закъснение. В Германия съм и много ми е сложно ходенето при гинеколог.Нормално ли е да ми закъснее :(


Здравейте, tania.atanasova!

Възможно е да се появят менструални нарушения през първите няколко месеца след аборта - по-дълъг или по-къс менструален цикъл, по-кратко или по-продължително кървене, по-лека или по-обилна менструация.

С уважение,
Медицински екип на "Фрамар"