Страница 1 от 2

От кабеларката ме карат да плащам за вече прекратена услуга

МнениеПубликувано на: 05 Апр 2016, 16:26
от lussy
Направо съм възмутена от Blizoo! Миналата година сестра ми си дойде от чужбина и ме помоли да подготвя апартамента й за пристигането на нея и семейството й. Понеже щяха да останат повечко време, заедно с включването на тока трябваше да пусна и кабелна телевизия. Спрях се на Blizoo без някаква особена причина, просто те ми попаднаха. Отидох в офиса им, обясних за какво става дума, изрично подчертах, че става въпрос за ползване на услугата не повече от два месеца. Уж всичко беше ясно, точно, подписахме договор, платих за първия месец и си отидох с мисълта за добре свършена работа. Изтекоха тези два месеца, сестра ми и децата си заминаха и аз отидох да прекратя договора. Подписах, че се отказвам от услугата, платих, каквото дължах, и си отидох по живо, по здраво. Каква беше изненадата ми, когато сега получавам известие, че дължа такса за тях и трябва да платя! Е така започна ходенето ми по мъките. То не беше разкарване до офиса им, не беше показване на документ, че е прекратен договора и всичко е изплатено. Едва ли не трябваше да доказвам, че имам сестра, а не брат! Ако сте попадали в такава ситуация, как се откопчихте? Защо подобни фирми си позволяват да ни притискат и изнудват така?

Re: От кабеларката ме карат да плащам за вече прекратена услуга

МнениеПубликувано на: 05 Апр 2016, 16:40
от klara
Не си първата, за която чувам, че има подобен проблем. На мен не ми се е случвало, но имам доста познати, които минаха през подобно въртене на шиш. С много настояване и чак заплахи успяха да се откъснат от некоректни оператори или фирми.

Re: От кабеларката ме карат да плащам за вече прекратена услуга

МнениеПубликувано на: 06 Апр 2016, 09:19
от Pipilota
Стават такива грешки, не знам защо всички вдигате голяма врява за подобни неща, не е като да се е получил някой съдебен казус, а сте се разбрали. Винаги има възможност да се получи разминаване на информацията и на грешки, затова трябва да се пазят документите, за да се докаже. Не е голяма драма и болка за умиране. Много често, ако са надвзели дадена сума и са взели нерегламентирано пари ги връщат, така че .. излишен драматизъм.

Re: От кабеларката ме карат да плащам за вече прекратена услуга

МнениеПубликувано на: 06 Апр 2016, 11:17
от pravilno
Pipilota написа:Стават такива грешки, не знам защо всички вдигате голяма врява за подобни неща, не е като да се е получил някой съдебен казус, а сте се разбрали. Винаги има възможност да се получи разминаване на информацията и на грешки, затова трябва да се пазят документите, за да се докаже. Не е голяма драма и болка за умиране. Много често, ако са надвзели дадена сума и са взели нерегламентирано пари ги връщат, така че .. излишен драматизъм.


Явно не си попадала в подобна ситуация. Това не е обикновено недоразумение, а политика на много фирми. Не може изрично да си прекратил договора си и да ти се обадят след няколко месеца, че дължиш еди какво си сума при условие, че не ползващ изобщо вече услугата!

Re: От кабеларката ме карат да плащам за вече прекратена услуга

МнениеПубликувано на: 23 Ное 2016, 23:59
от daniela.stoqnova
платила съм си задълженията в предпоследния месец за да прекратим договора. карат ме да плащам за вече прекратена услуга без да съм я ползвала.

Re: От кабеларката ме карат да плащам за вече прекратена услуга

МнениеПубликувано на: 24 Ное 2016, 09:44
от pitanka
Редовен номер, принуждават хората да плащат за нещо, което вече не искат да ползват. Все едно те наказват за това, че не искаш вече да си техен клиент. Доста често срещана практика и при кабелните, и при мобилните оператори.

Re: От кабеларката ме карат да плащам за вече прекратена услуга

МнениеПубликувано на: 28 Ное 2016, 17:09
от Kaya
pitanka написа:Редовен номер, принуждават хората да плащат за нещо, което вече не искат да ползват. Все едно те наказват за това, че не искаш вече да си техен клиент. Доста често срещана практика и при кабелните, и при мобилните оператори.

Което е много грозно и малоумно! Но извиват ръцете, което е много, много грозно! Не, че е въпросът в още някой лев, но да ти кажат това и това дължиш. При мен имаше проблем с мтел сменях се на друг оператор, 10 пъти ги питах дължа ли им нещо и след 2 седмици ми звъни някаква жена да ме уведоми, че имам задължение. Познайте колко ги навях и насях! Но разбира се, това не помага, те са дебилоустойчиви тея!

Re: От кабеларката ме карат да плащам за вече прекратена услуга

МнениеПубликувано на: 28 Ное 2016, 21:47
от fairy
Не се ли научиха вече как да не гонят клиентите си? В България никой не те бръсне за нищо.

Re: От кабеларката ме карат да плащам за вече прекратена услуга

МнениеПубликувано на: 01 Дек 2016, 13:20
от Kaya
fairy написа:Не се ли научиха вече как да не гонят клиентите си? В България никой не те бръсне за нищо.

Те се възползват, защото тея неща в наши дни са необходимост, а и ние българите сме такива, че все навеждаме глава, да не разваляме рахата... тъй че какво се учудваш..

Re: От кабеларката ме карат да плащам за вече прекратена услуга

МнениеПубликувано на: 18 Яну 2017, 23:18
от iwoni
Нямат ли някаква база данни да си отбелязват тия хора? Как ще искат пари за нещо, което не си ползвал? Не мога да разбера защо все тук минава тоя номер!