Страница 1 от 1

Дефектен продукт от аптека - спрей срещу акари

МнениеПубликувано на: 17 Окт 2017, 11:41
от alex82_1984
Здравейте!Преди време бях поръчал от Framar,2 спрея срещу акари,по около 40 лв. единият.След употребата на единия,което продължи около година,се оказа че вторият е дефектен,т.е. не му работи помпичката за пръскане,а само плюе течността,което прави спрея негоден за употреба.След обаждане по телефона,служителката ме излъга че съм пропуснал срока за рекламации,който бил 2 седмици и вече нищо не можело да се направи.След проверка в Интернет,разбрах че 2 седмици е срокът в който можеш да върнеш продукта без да правиш рекламация за него,а 2 години е срокът за рекламации.Номерът на поръчката ми е 110191.Какво следва от тук насетне?

Re: Дефектен продукт от онлайн-аптека Framar - спрей срещу акари

МнениеПубликувано на: 12 Ное 2017, 19:42
от FramarMedia
Намерено е разрешение на проблема. Темата се заключва.