Интересно ми е, какво би станало, ако картите на SAVE CARD INTERNATIONAL са на ниска абонаментна годишна такса от 20-50 лв и компанията получава приходите си от договорените отстъпки, като отделя и част от тях за притежателите на карти.
Тогава обаче обещаваните доходи от по 10, 20. 50 хиляди лева и бонуси БМВ-та биха били невъзможни. Това е и причината за "бизнес сътрудниците" и техните пари , които акумулират паричните приходи на компанията. Става дума за бинарен модел при мрежови маркетинг -приходите идват от идват от закупилите "бизнес център" и в много по-малка степен от комисионната, която плащат сключилите договор с SCI търговски обекти.
Ако реалните намерения на компанията SCI са да развива голяма мрежа от картодържатели, те биха имали масивна рекламна кампания навсякъде, щяха да бъдат представени в големите търговски вериги и там да набират голямата потребителска общност, която да реализира приходи към нея и самите картодържатели, чрез реално реализираните отстъпки. В реалността има само сектантско убеждаване на хората да си закупят "бизнес център" на техния сайт и едни голи обещания за големи печалби, евентуално, ако успеят.
Нека хората, които лакомеят за пари, да си отворят учебниците по математика и да сметнат, дали е реално възможно чрез отстъпки от по 0,5% (това е процентът, който получават закупилите "бизнес център" от потреблението на хората, които те са включили) да правят суми като 10 или 20 хиляди лева и да получават като бонуси нови коли BMW . Не е лошо да сметнат, че оборотът на месец на лично твоите потребители трябва да е 1 000 000 лева и то в обектите на SCI. за да спечелите точно 5000 лева за този месец. За 10 000 лева месечно - два милиона трябва да изхарчат за месеца. Съвсем друго е обаче, ако убедиш всички наоколо да станат "бизнес сътрудници" или собственици на "бизнес центрове" - печелиш бързо, докато има кой да дава пари и да се връзва, лаком за пари и лесен успех.
Нямам идея до каква степен е законно всичко, но явно и собствениците нямат, защото са регистрирани на Сейшелските острови като интернет платформа.
На презентацията един се изцепи, че SCI ще станат по-велики от APPLE и Microsoft, защото "всеки трябва да яде, но не всеки се нуждае от айфон".

Групово ръкопляскане, което ме изби на смях, но хората наистина си го вярват.
Замислих се до каква степен е полезна системата и за фирмите, които дават отстъпка.
Ако даваш голяма отстъпка, която става още по-голяма с процента за компанията SCI, това дали ще ти вдигне оборота до степен да повиши приходите? Ако работиш на надвишени цени с много проценти, защо ги държиш така високи - намали ги леко, прави адекватна ценова политика и по естествен начин ще имаш повече потребители, без значение дали имат карти или не.
Нямам и идея защо си вярват, че ще се намерят 5 човека под тях в пирамидата, които ще убедят по още пет и така нататък, но 5 на десета степен е почти 10 милиона потребители и то само от 1 бизнес център. Тогава всички сме вътре, но няма да има продажби на бизнес центрове и системата спира.
Преди да отидете на някое от представянията им, доста се замислете, за да не си изпатите от лакомията си. Хубаво е ей така да получаваш 10 000 лева месечно, друг въпрос е дали това е възможно.