Ще отслабна ли по-бързо, ако спортувам увита с фолио?

Състезания, актуални теми от света на спорта, спорта като здраве, забавни теми, полезни съвети

Re: Ще отслабна ли по-бързо, ако спортувам увита с фолио?

Мнениеот blaze » 15 Ное 2018, 15:32

Не помага, да знаете :mrgreen: Като бях тийнейджър съм пробвала. То няма и логично обяснение, така че...не хабете фолиото. Използвайте го по предназначение. :mrgreen:
blaze
 
Мнения: 151
Регистриран на: 01 Ное 2018, 10:28

Re: Ще отслабна ли по-бързо, ако спортувам увита с фолио?

Мнениеот rabotnata pchela » 15 Ное 2018, 17:25

И аз съм виждала брат ми да спортува така, освен някой топлинен удар да си докара, не знам аккво друго, отслабва се не само със спорт ами и с много правилна храна.
Аватар
rabotnata pchela
 
Мнения: 4772
Регистриран на: 24 Ное 2014, 11:53

Re: Ще отслабна ли по-бързо, ако спортувам увита с фолио?

Мнениеот dimataoffasenov » 30 Окт 2019, 16:18

На пръв поглед, отслабването изглежда елементарно, нали така? Яжте по-малко, упражнявайте се повече и килограмите изчезват. Толкова е просто. Всъщност, ако вярвате на всички книги, списания и реклами, изглежда че отслабването е просто въпрос на избор. В този ред на мисли, някои от рекламите и книгите наистина са прави – бързото отслабване може да бъде леснопостижимо. Но бързото отслабване не означава, че ще бъде перманентно. За отслабване в дългосрочен план, обичайните диети и програми не са съвсем ефективни. Така че, готови ли сте да научите тайните на успешното отслабване? 1. Създайте си навици за спортуване Преди да се паникьосвате за спортуването, просто си дайте време да опитате различни физически дейности и съответно да изберете това, което е най-подходящо за вас в дългосрочен план, а не само за няколко седмици. Типична тренировъчна програма включва кардио, силови упражнения и упражнения за гъвкавост, които да ви помогнат да изгорите калории, да изградите мускулна маса и да поддържате здравината на съединителните тъкани. Ако имате нужда от помощ, е добра идея да се свържете с професионален треньор, който да ви изготви програма. Не забравяйте, че програмата ви може да бъде каквато полелаете: - Разпределете упражненията през деня – Ако нямате време за 1 дълга тренировка, просто пръснете упражненията си през целия ден. Все пак ще имате ползи за теглото и здравето си. - Пробвайте различна интензивност: Ако тренирате по-усилено, можете да намалите продължителността на упражненията. Изпробването на различна интензивност може да ви осигури повече свобода в тренировъчния ви режим. - Включете всякаква физическа активност: Не е задължително да правите само целенасочени упражнения за да изгаряте калории. Опитайте се да бъдете по-активни в ежедневието си чрез разнообразни дейности. - Бъдете търпеливи: Дългосрочното отслабване и премахването на вредните навици са бавни процеси. Дайте си време за да направите тези промени и после позволете на тялото си да се отърве от излишните килограми. 2. Създайте си навици за здравословно хранене Не трябва да ви изненадва, че едно от най-вжните неща за отслабването е правилният хранителен режим. За много хора, диетите са неефективни, но малките промени в режима им на хранене могат да доведат до повече успех, дори и отслабването да става по-бавно. - Прегледайте кухнята си – Истинската промяна започва именно там. Ако шкафовете и хладилникът ви са пълни с изкушаващи храни, отслабването става много трудно. Прегледайте добре какво държите в дома си и преценете кое е подходящо за вашия нов режим на хранене, и кое не. - Вместо временна диета, направете дълготрайна промяна – Полезните съвети за здравословно хранене могат да доведат до бавно, но сигурно отслабване. Така натрупаните килограми няма да се върнат с приключването на диетата. 3. Създайте си навици за следене на теглото. Добра идея е да следите теглото и състоянието на тялото си Ето няколко съвета, как можете да направите това: - Направете си хранителен дневник – Знаейки, че трябва да запишете всяка една калория, която сте консумирали, ще се замислите преди да се тъпчете до безпаметност. - Направете си тренировъчен дневник – Следенето на тренировъчната ви програма и на броя извършени упражнения може да бъде страхотен мотиватор и освен това, ще ви помогне да прецините по-добре кога е време за промяна. - Записвайте мерките си – Кантарът не винаги улавя промените в тялото и не може да ви каже с точност дали качвате мускулна маса и изгаряте мазнини. Измерването на тялото е един от най-добрите начини да следите промените.
dimataoffasenov
 
Мнения: 9
Регистриран на: 23 Окт 2019, 15:49

Предишна

Назад към Спортни теми и коментари

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта