Полезни съвети и практични идеи за дома и градината
06 Апр 2016, 14:34
Купих си от Техномаркет малка фурничка за вилата, но след две-три ползвания забелязах промяна в силата на печене. Първоначално всичко беше наред, работеше добре. След това намаля силата й на печене, не е изгоряла, нагрява, но не както преди. Още няма месец, откакто съм я купила и въпросът ми е мога ли да я заменя в магазина? Досега не съм имала такъв случай и не знам как се процедира. Да очаквам ли проблеми?
06 Апр 2016, 14:38
zagrijena написа:Купих си от Техномаркет малка фурничка за вилата, но след две-три ползвания забелязах промяна в силата на печене. Първоначално всичко беше наред, работеше добре. След това намаля силата й на печене, не е изгоряла, нагрява, но не както преди. Още няма месец, откакто съм я купила и въпросът ми е мога ли да я заменя в магазина? Досега не съм имала такъв случай и не знам как се процедира. Да очаквам ли проблеми?
Естествено, че трябва да очакваш проблеми. Не знам какво чакаш, отиваш в магазина и казваш какъв е проблема. Те ти я вземат и с гаранцията я изпращат за поправка. Ако не може да се поправи ти дават същата, или при отказ ти връщат парите.
06 Апр 2016, 15:28
Директно да отидеш да го смениш с нов, няма как да стане, затова ти се дава гаранция и след това се изпраща на сервиз. Ако има нерешим проблем, тогава ти заменят уреда с нов. Ако не ги припираш, ако до 30 дена не ти върнат уреда, можеш директно да си поискаш парите.
06 Апр 2016, 16:52
Мисля, че приеха със закон, че до 14 дни можеш да върнеш дадена стока и продавачът няма право да ти откаже. Даже не е нужно да се обясняваш защо я връщаш, трябва да ти върнат парите, ако поискаш. Но на практика дали става така, не мога да кажа. Съмнявам се да не ти правят проблеми, все пак сме в България. Най.малкото ще те повъртят сериозно. Трябва да настояваш.
07 Апр 2016, 09:33
irka написа:Мисля, че приеха със закон, че до 14 дни можеш да върнеш дадена стока и продавачът няма право да ти откаже. Даже не е нужно да се обясняваш защо я връщаш, трябва да ти върнат парите, ако поискаш. Но на практика дали става така, не мога да кажа. Съмнявам се да не ти правят проблеми, все пак сме в България. Най.малкото ще те повъртят сериозно. Трябва да настояваш.
БИ трябвало до 30 дни даже да може да се върне, не само до 14, ама няма как да стане без въртели.
07 Апр 2016, 10:07
В такива магазини като Техномаркет почват да те изкарват едва ли не, че ти си повредил стоката, никога не може да е причината в продукта. Изкарват хората, че не знаят как да боравят с него. Пращат на сервиз и докато ти го оправят, минава близо месец.
07 Апр 2016, 10:20
С жената си купихме хлебопекарна Мулинекс, но се оказа дефектна. Не изпичаше хляба, оставаше полусуров. Отидох в магазина, от който я бяхме купили, и им казах какъв е проблема. В очите ми казаха друг път да гледам какво купувам и да знам какво купувам! Направо побеснях, то бива наглост, ама такова нещо не се търпи. Защо със скандали все трябва да се оправяш?!
07 Апр 2016, 10:43
В Техномаркет точно е много трудно да си върнеш някой продукт. :) До колкото знам, в закона за защита на потребителите няма заложено на 100% задължително връщане на парите. Т.е. случва се, само ако магазина е съгласен да ви върне парите, по закон никой не ги задължава.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.