Закупих си от магазин „Зона мебели“ в гр.Стара Загора на 29.11.2016г. гардероб и скрин от серията „LA NOTTE“
На 03.12.2016г. правя рекламация на новозакупения гардероб в магазина в Стара Загора, който неможе да бъде сглобен. По закон приемам първият ремонт, по уговорка от магазина, който вече е закрит.
На 25.04.2017г. правя втора рекламация в магазина в Пловдив за измятане на плоскости и вратите, които не се затварят, проблем с механизма за плавно затваряне.
Направен е констативен протокол от фирмата монтирала гардероба.
На 16.05 .2017г. направих трета рекламацияза състоянието на гардероба, то продължи да се влошава – на лява плъзгаща врата долният водач е излязъл от релсата, поради което се счупи огледалото. Обадих се в фирмата монтирала гардероба, от която научих че за да ми бъде извършен ремонт от магазина продавач трябва да му бъде заплатено и предоставени части за гардероба, но не е потърсено съдействието му. На 02.06.2016г е направен трети констативен протокол.
На 26.07.2017г. правя четвърта рекламация в магазина в Пловдив, защото:
На 26.07.2017г. дойдоха двама монтажисти без документи, в които да е указано на какво се прави рекламация. Преди посещението им устно по телефона от София бях уверена, че ще ми бъде отремонтиран гардероба. Не се извърши ремонта по указания констативен протокол, от 02.06 2017г. на фирма ЕТ“ Авангард“.
Това е трагедията, която не е приключила с гардероба, а имам и скрин от същата серия, където положение не е по – добро- но фирмата нежелае да ми уважи рекламацията, защото за тях нямало проблем. Вече повече от 6 месеца си държа дрехите в кашони, защото мебелите са опасни за използване“ вратите на гардероба са огледални и от тях се чупят парчета стъкло“.
След поредното оплакване в КЗП, служителката се изуми, защото от фирмата и били съобщили че проблема с рекламацията е решен. Но дали това е така?!? Мебелите са изключително скъпи на тази фирма, с отвратително качество, служителите са арогантни. Съжалявам че станах техен клиент. Имам съмнение, че мебелите които ми бяха изпратени са от рекламни мостри, защото пристигнаха неопаковани, а аз съм платила за чисто нови.