Имах неблагоразумието от медийна реклама да си поръчам изработването на алуминиева дограма във фирма „Ролпласт“. Мъките започнаха още с монтажа, който се започна от 16.00 часа на 11.10.2016г./четвъртък/ и приключи в 22.30 часа/фирмата определя времето по график за монтаж без да се съобразява с клиента/. Монтажа вървеше трудно. Работниците проведоха разговор по телефона от който се подразбираше, че има проблем, но им наредиха да продължат монтажа. След като приключиха ми поднесоха за подпис приемателния протокол. Започвайки да подписвам и тръгвайки да огледам, за да отбележа имам ли забележки, протокола бе издърпан от ръката ми, което е видно от дългата следа по листа и монтажиста с два скока напусна дома ми, като подвикна че имало счупено нещо и когато имат време ще се обадят да го дооправят. Оглеждайки новата придобивка изпаднах в ужас от това което видях. Криво отрязани профили от завода производител, в които зееха дупки криещи опасност при обслужването, накриво закрепена дограма и липсващ заключващ механизъм, който не бяха монтирали, но това не беше отбелязано в протокола.
12.10.2016г.- още преди да отворят магазина през глава отидох да направя рекламация. Оказа се, че в магазина няма книга за рекламация. След няколко дни ме извикаха, защото бяха закупили вече такава. През това време ми изпратиха служител, който да огледа монтираната дограма,но той не направи протокол за огледа и след няколко дни получих писмо по ремонт в което определяха оплакването ми за неоснователно и забележете, вече ми предлагаха поправка на немонтирания механизъм за заключване.
Направих оплакване в КЗП на 03.11.2016г.- Таня Димитрова регионален директор на РД Пловдив ми отговори „ изложения от вас проблем притежава гражданско правен характер и компетентен да разреши възникналия спор е компетентният съд“. Бях изумена не беше обърнато внимание на проблеми ми.
Изпратих жалба до канцеларията на Президентството и представете си въпреки че предстоеше избор на нов президент, хората там работеха съвестно, приеха жалбата ми в резултат на която от КЗП получих нов отговор, че приемат рекламацията за основателна и ще заменят дограмата ми с чисто нова, но аз отказвам достъп на фирма Ролпласт. Това е официалното писмо от КЗП до Президента, но на мен никой не ми се обажда и няма документ от който да е видно, че ми е направено предложение за замяната на дограмата с нова, в който аз да съм отказала предложението.
Тъй като времето минаваше, проблема оставаше нерешен. Писах отново до канцеларията на Президентството , до Министерството на икономиката и получих отговор от г-жа Емилия Елчинова- Главен директор на ГД “Контрол на пазара” при КЗП, че ще ми съдейства за замяна на дограмата с нова.
На 20.07.2017г. ми доставиха нова дограма, която беше в състояние по лошо от вече монтираната. Имах посочен телефон, на който да се обадя в КЗП ако има проблем с новата доставка. Оттам ми казаха да направя протокол, но се оказа че работниците вече носят такъв. Направихме пак рекламация в Ролпласт и пак нищо. Мисията невъзможна. Ето такова е отношението на голямата фирма към малкия клиент.