Безсъние въпреки прием на Лексотан!

Мнения, коментари и въпроси за лекарствени продукти.

Безсъние въпреки прием на Лексотан!

Мнениеот mangusta » 31 Яну 2014, 15:26

Привет!

От около три седмици имам много неприятен проблем с безсъние, от това разбира се следват раздразнителност, отпадналост, липса на апетит, загуба на тегло и така нататък. Основното обаче е безсъние.

След първата седмица отидох при личната ми лекарка като ми изписа на капки манта, глог и валериана. Пих си известно време, но нямаше абсолютно никаква промяна.

След втората седмица поради безсънието започнах да изпитвам още неразположения и отидох пак, за да ми изпише нещо по-силно и това беше Лексотан.

Беше ми изписала малки дозички по три пъти на ден. Реакцията от Лексотан беше само това, че се чувствах като пияна – не можех да пазя равновесие, беше ми замаяно.
Безсънието си остана, спях както и преди лягам си към 23 часа, сънят ми е неспокоен и в 2 часа през нощта съм напълно будна и не мога да заспя повече.

Реших сама да си облекча режима сама :oops: и приемах Лексотан само вечер, но през деня страничните му ефекти останаха, затова спрях напълно приема му!

Търся начин, за да мога да спя повече от два часа и проклетото безсъние да изчезне!
Как да го направя?! :roll:

П.С. Забравих да спомена, че съм на 23год. и предполагам, че всичко това се дължи на стреса, който преживях, поради загубата на близък човек. :(
mangusta
 
Мнения: 415
Регистриран на: 31 Яну 2014, 15:23

Re: Безсъние въпреки прием на Лексотан!

Мнениеот red_eyes » 31 Яну 2014, 15:34

Може би трябваше да започнеш темата с послеписа си!
Не мога и да предположа в какво състояние се намираш, но не е ли по-добре да отидеш при психолог и евентуално след няколко сеанаса, ако си още в това положение, той да те посъветва, дали да се обърнеш към личната си лекарка или към някакъв специалист?
Относно Лексотан, майка ми е пила и имаше по едно време сериозни проблеми с него, така че е добре, че си го спряла, май ;)
Аватар
red_eyes
 
Мнения: 487
Регистриран на: 18 Дек 2013, 16:12

Re: Безсъние въпреки прием на Лексотан!

Мнениеот nocount » 31 Яну 2014, 15:37

Жена ми го пиеше, естествено, без лекарско предписание. Самолекуваше се така, доста успешно, докато не стана така, че сутрин се будеше като парцал, недоспала и крива, а вечер не можеше да заспи, без да си изпие постоянно увеличаващата се доза. Започна плавно намаляване на лексотана и успя за 3 месеца да се откачи. Преди да откачи. Кошмарно нещо е.
nocount
 
Мнения: 26
Регистриран на: 21 Авг 2013, 10:54

Re: Безсъние въпреки прием на Лексотан!

Мнениеот red_eyes » 31 Яну 2014, 16:53

nocount написа:Жена ми го пиеше, естествено, без лекарско предписание. Самолекуваше се така, доста успешно, докато не стана така, че сутрин се будеше като парцал, недоспала и крива, а вечер не можеше да заспи, без да си изпие постоянно увеличаващата се доза. Започна плавно намаляване на лексотана и успя за 3 месеца да се откачи. Преди да откачи. Кошмарно нещо е.

Съгласна съм, че е много опасно, всички си спомняме за добрите, стари пънкари, но имаше и някаква статия от 2003, че близо 50 хил. са зависими от Лексотан! :(
Аватар
red_eyes
 
Мнения: 487
Регистриран на: 18 Дек 2013, 16:12

Re: Безсъние въпреки прием на Лексотан!

Мнениеот nocount » 31 Яну 2014, 17:07

red_eyes написа:Съгласна съм, че е много опасно, всички си спомняме за добрите, стари пънкари, но имаше и някаква статия от 2003, че близо 50 хил. са зависими от Лексотан! :(

Тия добри стари пънкари...:) Тогава нямаше лексотан, а се пиеше диазепам с бира. Или фенобарбитал с бира. Знаеш ли колко хора починаха или увредиха здравето си...в огромна степен.
nocount
 
Мнения: 26
Регистриран на: 21 Авг 2013, 10:54

Re: Безсъние въпреки прием на Лексотан!

Мнениеот mangusta » 03 Фев 2014, 13:02

Ок де, но не искам да се друсам, а да спя, дали друго подобно лекарство ще може да ми повлияе? :( Ако може и да не се закачаш за него? :?
mangusta
 
Мнения: 415
Регистриран на: 31 Яну 2014, 15:23

Re: Безсъние въпреки прием на Лексотан!

Мнениеот FramarLekari » 10 Авг 2014, 15:03

Здравейте, mangusta!

Мелатонинът е много по-безопасен продукт от Лексотана и няма риск от потенциални странични ефекти. Представлява хормон, който регулира цикъла на съня. Мелатонинът оказва благотворно влияние върху процеса на заспиване и осигурява по-продължителен сън. Освен това има и други полезни ефекти, като антиоксидантни свойства и подсилване на имунитета. Препоръчителната доза е от 1-2 мг до 5-6 мг на прием, който е около 1 час преди желателното настъпване на съня.

Тук може да разгледате добавките с мелатонин от различните фармацевтични компании:
мелатонин (melatonin) | ATC N05CH01

Може да обърнете внимание и на съвета на red_eyes за консултация с психолог или се опитайте да прекарвате повече време с приятели, да споделяте, да се разведрявате с разходки, приятни занимания, хобита, за да може да преодолеете този неприятен етап от живота Ви! Успех!

Поздрави,
Фрамар
Специалистите на www.framar.bg предоставят консултация, която не може да замени преглед при квалифициран и правоспособен лекар.
FramarLekari
 
Мнения: 1643
Регистриран на: 29 Мар 2011, 19:23
Местоположение: България

Re: Безсъние въпреки прием на Лексотан!

Мнениеот black » 13 Окт 2016, 14:33

Ако и след една-две седмици след прием на мелатонин няма промяна и продължава безсънието, значи работата е по-сериозна и трябва да се потърси специалист.
black
 
Мнения: 441
Регистриран на: 19 Яну 2016, 12:43

Re: Безсъние въпреки прием на Лексотан!

Мнениеот iliana_mih » 23 Окт 2016, 20:07

Имах проблем с безсънието и трудно заспивах и аз от доста време - повече от година. Пробвах доста неща - включително и лексотан. Последно ми препоръчаха едно 5-HTP - хранителна добавка. https://www.greenhealth.bg/produkt/5-htp/В началото бях скептична. Но взе да ми действа добре, пък като че ли и на фигурата ми даде ефект.
iliana_mih
 
Мнения: 5
Регистриран на: 11 Юли 2016, 14:50

Re: Безсъние въпреки прием на Лексотан!

Мнениеот Био доктор » 23 Окт 2016, 23:25

Лексотана няма нищо общо с лекуването на безсъние. С лексотан може само да си причините ненужна зависимост и после да задавате въпроса как да спра лексотана.
Същият въпрос задават и тези, които пиеха ривотрил за да заспиват и др. такива препарати изписани от кака Мара в кварталната бакалия...
Решението е да споделите проблема със специалист, да отстраните това, което пречи на сънят ви и се намира във вас, а той да помогне със схемата на лечение.
Био доктор
 
Мнения: 120
Регистриран на: 23 Окт 2016, 22:53

Следваща

Назад към Лекарства

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта