Похвалете продукт, магазин, фирма или се оплачете от некоректно обслужване, некачествена стока, опит за измама. Споделете мнение или открийте отзив за продукт, услуга или институция.
19 Яну 2017, 15:31
Е,тъпа е малко с тоя Христос, не съм набожна, но и на мен ми идва вече прекалено с вярата и всичката останала цигания и излагация, Може да се направи далеч по-добра и по-стойностна реклама,а ко се беше сменило името и пак щеше да има същия ефект. Рекламите на теленор по принцип ми харесват.
20 Яну 2017, 00:49
Не съм чула някой да я коментира тая реклама или да е предизвикала някакви възмущения от страна на възрастни или вярващи хора. Никой не й обръща внимание, кой го интересува какво говорят в нея.
08 Мар 2017, 18:41
Бесен съм. Разбрахте ли, че "безплатният канал" МТЕЛ СПОРТ ще ни го таксуват по 1.99 на месец, без дори да ни попитат. Приемат, че го искаме, след като са го пуснали един път и...от 1 април ще си го плащаме.
НЕ ГЛЕДАМ спорт и за мен това е загуба на пари и измама от едни доказани мошеници. От 1 ден *88 не може да се проведе разговор с оператора, звънят всички и се отказват. Вие успяхте ли да се откажете от тази небивала наглост??
09 Мар 2017, 00:48
Не ти повярвах, докато не намерих ето това:
Маргаритов съобщава още, че по повод публикация в Twitter и постъпил в комисията сигнал експертите разработват казус с актуална промоция на телеком. Търговецът добавя към пакета от телевизионни канали на настоящите си абонати още един за период от три месеца, след изтичането на който те ще продължат да го получават вече срещу месечна такса от 2 лв., освен ако изрично не заявят отказ от него.
„В комуникация с търговеца настояваме той да промени условията и да бъде възприет обратният принцип – само ако желае някой да ползва, тогава би трябвало да го заяви. В противен случай е редно автоматично технически да се направи така, че абонатът да не ползва и да не плаща. Впрочем, това е още един пример, който показва колко важно е потребителите да са активни, да ни информират и по този начин заедно да предотвратяваме извършването на нарушения преди още те да са се случили”, добавя председателят на КЗП.
Източник: Bloombergtv.bg
утре отивам да се отпиша!!!
09 Мар 2017, 09:19
И от снощи на мен *88 ми дава непрекъснато заето. Що за простотия. Не искам да плащам 1.99 за тъпите им канали.
09 Мар 2017, 15:36
Е това е отвратително, след като е пуснато нещо безплатно после логично е да бъде спряно, но те така разчитат, че поне няколко месеца, докато се усетят хората ще си гарантират повишени приходи! Знаете ли колко много хора няма да го прочетат това или изобщо да я получат тази информация и ще плащат излишно! Ама че нагли хора! Мтел за пореден път доказаха, че са най-противната компания!
09 Мар 2017, 17:10
ужас и на нас ни ги пуснаха и мислих, че скоро ще се изключат! Ще ги навикам и лично и по телефона.
10 Мар 2017, 10:53
не се учудвам, точно М-тел имат много такива порочни практики. Интересно е как ще се развие случая от тук насетне. Ние сменихме доставчика си на тв, след като Близу станаха М-тел, и като гледам за добро сме го направили.
23 Мар 2017, 21:22
Сега в рекламата слушах, пе до 1.07 може да се откажат, а от Мтел ще върнат сумата със следващата месечна вноска. Явно са усетили за какво става въпрос...
24 Мар 2017, 11:12
rabotnata pchela написа:Сега в рекламата слушах, пе до 1.07 може да се откажат, а от Мтел ще върнат сумата със следващата месечна вноска. Явно са усетили за какво става въпрос...
А ако използват услугата дао 1-ви и онея после кажат "Ама видиш ли, ти досега си гледал, сега искаш да ти връщаме парите", все ще има едно извъртане и начин да се измъкнат.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.