Похвалете продукт, магазин, фирма или се оплачете от некоректно обслужване, некачествена стока, опит за измама. Споделете мнение или открийте отзив за продукт, услуга или институция.
05 Апр 2017, 10:40
Това важи ли и за абонатите на ТВ Близу, които не са абонати на МТЕЛ за gsm? И там ли трябва да се отказва?
05 Апр 2017, 10:59
У нас до сега май нито една компания не е предложила наистина безплатно устройство, което да си заслужава. Преди няколко години се подмамих да взема такъв евтин-безплатен таблет. Не беше Теленор, но подобна оферта - вместо такса за телефон, се плащаше вноска за таблет, така че смяташ, че или таблета ти е без пари или че нямаш текса за телефона и така за двугодишен договор. Само дето на таблета му свърши живота след една година (не го замениха), а трябваше още една да му плащам вноските. Отделно, се оказа, че са включвали и някаква допълнителна такса мобилен интернет, която така и никой не е разбрал, че е текла и не е използвана услугата.. Та както и да е. Очите на 4 винаги като правят предложения, питайте по много и питайте по 2 пъти :)
05 Апр 2017, 11:02
У нас даже имаме 2 рутера , защото wifi-то от едната стая не успява да обхване целия апартамент (макар и да не е голям).
14 Юни 2017, 10:09
Имам неблагоразумието да съм клиент на Blizoo и потвърждавам измамата им - в касовия ми бон пише,че плащам допълнителни 1,99лв/месец за Мтел Спорт по договора ми! В договора ми от преди година не фигурира подобна клауза, никой не се е свързвал с мен по e-mail или по телефон, за да ме информира за новата опция платен канал. Нямат моето съгласие, а на всичкото отгоре ми взимат и моите пари! Аз спортни канали не гледам, камо ли платени!?! Следващият месец без мое знание и бе мое желание могат да ми начислят например 50лв за платен пакет с порно-програми! Каква наглост имат да ми взимат пари за нещо, което не фигурира в договорните ни отношения!
14 Юни 2017, 10:31
Ако вие отидете и решите да си платите по--малко с 2 лева отколкото ви е плана, защото не сте гледали някой канал, не може, ама те могат да включват! И отгоре на всичкото включват ибез да питат, защото 1000 човека да излъжат по 2 лева, това са си 2000, а то не са само хилядарка.. дет' се вика ще избият за месеца парите за заплатите на един офис от хората, дето даже и не са разбрали.
22 Юни 2017, 11:18
Дадохме едно устройство за ремонт в М-тел - гаранционно. Попълвахме поне 15 минути документи, телефони вписвахме и какво ли не... Става въпрос за смарт часовник, който има сложена сим карта. Само това е единствената ни карта на тоя мобилен оператор, държа да отбележа. ;) Чакаме ние вече 2-ри месец без да ни се обади никой, докато аз съвсем случайно не включвам сим картата в телефон и хоп - смс от преди месец, че устройството ни стои и чака да бъде взето..
Вярно, че не е голям повод за оплакване, ама ми стана много странно...

След като попълвахме една бумащина, на 2 места вписвахме телефон за връзка, накрая те използват телефона, не който им е посочен за връзка, а телефона, който е на тяхния оператор...
Днес ще ходя за въпросното устройство и ще ги питам каква е логиката аз да го чакам 2 месеца, и то след като тене са спазили уговорката ни. Сериозно ви казвам, че ми е омръзнало само да ни пързалят, само защото могат.. Да не е голям проблем в сравнение с другите казуси, които са вписани тука, ама пак ме дразни, защото са неща, които човек оставя на ремонт, иска да използва възможно най-рано и накрая се окаже, че видиш ли чака, щото те не си спазват онова, дето си попълвал е супер тъпо! Абе, цакат ни, щот могат май май!
22 Юни 2017, 11:53
Същия проблем го имах с един таблет, който имаше само включена карта за мобилен интернет... таблет с мобилен интернет, картата беше в таблета. Ходих в продължание на месец, след това бях извън стараната за 2 месеца, но през цялото време имаше кой да реагира да вземе таблета. Върнах се и се оказа, че хората си пратили смс на номера, на който е таблета. Ако за хора, които са по селата и нямат възможност да ходят редовно да проверяват в друг съседен град за това дали е станало или не е супер тъпо, че не си използват посочения телефон за контакт!
22 Юни 2017, 14:04
Ами все пак друго е дас и го пуснеш автоматично към своите абонати..
23 Юни 2017, 09:03
По-лесно им е, сигурно си действат по някакви си вътрешни линии и си пускат автоматични смс-и. Мисля, че все пак смс-ите към други места се плащат, а автоматично към м-тел не.
10 Фев 2019, 18:48
Наложи ми се да си сменя тарифния план в А1. За мое голямо учудване, в рамките на няколко минути получих sms, че съм абониран за Musicall, както и за една услуга, която позволява пращане на 5 sms по 1 лев за 500 мегабайта повече. Отказах ги и двата, както и на служителката уточних, че не искам дигиталната им телевизия.
Ден по-късно, при обаждане от оператор на А1 за мнението ми за услугата, реших да проверя...
- интерактивна телевизия - активна
-Musicall - активен
- услугата за 500 мегабайта отгоре - активна
7 лева отгоре минимум върху месечната ми сметка. Ще проверя детайлно какво плащам в края на този месец, защото имам съмнение, че има и други паразитни "услуги", които ми товарят сметката.
При вас случвало ли се е да бъдете набутани с ненужни услуги от служителите на оператора?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.