Заболявания на периферната нервна система - онлайн консултация с невролог

Тук можете да зададете въпроси към лекар невролог, да се косултирате със специалист и да споделите мнения за Вашият проблем.Ще получите съвет и професионален отговор от лекар специалист невролог.
Д-р Илиян Савов

Re: Заболявания на периферната нервна система - онлайн консултация с невролог

Мнениеот Ilub » 19 Мар 2016, 13:37

Здравейте ,
Може ли хранителната добавка Келтикан Форте да се пие заедно с Милгама N ?
Благодаря много !
Ilub
 
Мнения: 2
Регистриран на: 12 Мар 2016, 18:52

Re: Заболявания на периферната нервна система - онлайн консултация с невролог

Мнениеот TGN » 20 Мар 2016, 10:53

Здравейте , обръщам се към вас , защото няма психиатър във форума.
След неуточняване на причината за постоянно замайване , световъртеж и прималяване започнах да се плаша и да се панирам от състоянията ме изпратиха на психиатър.Изписаха ми Есцитил 1/2 сутрин , Ксанакс 0,25 мг. - 1/2 сутрин и вечер , Клонарекс 1/4 до 1 т.при нужда и пропранолол 20 мг - 1/4 вечер.Проблема е , че още след първият прием ха Есцитил и ксанакс почувствах едно изтръпване като студени вълни на ръцете и главата , а вечерта направих криза със същите симптоми . но много по-увеличени и цялата треперех - тогава взех 1/4 клонарекс.Но след като станах сутринта пак се разтреперах и изтръпнах и взех пак 1/4 Клонарекс .Гади ми се и не мога да се храня.Възможно ли е да е от лекарствата и временен ефект ли е , не би ли следвало , тези , които имат успокояващ ефект да ми се отразят добре а не зле...Благодаря ви предварително , просто искам да получа и друго мнение освен на лекуващият лекар.
TGN
 
Мнения: 3
Регистриран на: 11 Фев 2014, 08:21

Re: Заболявания на периферната нервна система - онлайн консултация с невролог

Мнениеот Доротея Кръстева » 22 Мар 2016, 15:54

Здравейте,

става за въпрос за майка ми, преди няколко месеца започнаха болки в стъпалото на левия крак. Ходихме на преглед при невролог, който констатира прещипан нерв в кръста. Предписаха й ампули трамалгин за прием през устата. В началото болките не бяха постоянни, но с течение на времето се усилиха и в момента са нетърпими. Действието на ампулите трамалгин отслабна значително и ни изписаха таблетки оксиконтин. Майка ми го приема само 4 дни, но от него се почуства по-зле. В момента болките пак са много силни, но и кракът е трудно подвижен след 4-дневния прием на оксиконтин. Бих искала да Ви помоля да ни посъветвате за други обезболяващи, които биха могли да й помогнат.
Благодаря Ви!
Доротея Кръстева
 
Мнения: 1
Регистриран на: 22 Мар 2016, 14:47

Re: Заболявания на периферната нервна система - онлайн консултация с невролог

Мнениеот Dr Ilian Savov » 23 Мар 2016, 13:14

Ilub написа:Здравейте ,
Може ли хранителната добавка Келтикан Форте да се пие заедно с Милгама N ?
Благодаря много !


Здравейте !
И двете съдържат вит В12. Келтикан форте е ХРАНИТЕЛНА ДОБАВКА, а не лекарство.

Поздрави !
д-р Савов
Dr Ilian Savov
 
Мнения: 459
Регистриран на: 22 Фев 2013, 12:39

Re: Заболявания на периферната нервна система - онлайн консултация с невролог

Мнениеот Dr Ilian Savov » 23 Мар 2016, 13:18

TGN написа:Здравейте , обръщам се към вас , защото няма психиатър във форума.
След неуточняване на причината за постоянно замайване , световъртеж и прималяване започнах да се плаша и да се панирам от състоянията ме изпратиха на психиатър.Изписаха ми Есцитил 1/2 сутрин , Ксанакс 0,25 мг. - 1/2 сутрин и вечер , Клонарекс 1/4 до 1 т.при нужда и пропранолол 20 мг - 1/4 вечер.Проблема е , че още след първият прием ха Есцитил и ксанакс почувствах едно изтръпване като студени вълни на ръцете и главата , а вечерта направих криза със същите симптоми . но много по-увеличени и цялата треперех - тогава взех 1/4 клонарекс.Но след като станах сутринта пак се разтреперах и изтръпнах и взех пак 1/4 Клонарекс .Гади ми се и не мога да се храня.Възможно ли е да е от лекарствата и временен ефект ли е , не би ли следвало , тези , които имат успокояващ ефект да ми се отразят добре а не зле...Благодаря ви предварително , просто искам да получа и друго мнение освен на лекуващият лекар.


Здравейте !

В качеството ми на невролог, няма да е професионално от моя страна да коментиран предписана терапия от психиатър, при реално извършен преглед.
Мога да коментирам, че би трябвало да се уточни причината за замайването Ви !
Мога да коментирам че ксанакс и клонарекс са медикаменти от една и съща група и не е уместно да се комбинират.
Съветвам Ви да вземете второ мнение и консултация !

Поздрави !
д-р Савов
Dr Ilian Savov
 
Мнения: 459
Регистриран на: 22 Фев 2013, 12:39

Re: Заболявания на периферната нервна система - онлайн консултация с невролог

Мнениеот Dr Ilian Savov » 23 Мар 2016, 13:22

Доротея Кръстева написа:Здравейте,

става за въпрос за майка ми, преди няколко месеца започнаха болки в стъпалото на левия крак. Ходихме на преглед при невролог, който констатира прещипан нерв в кръста. Предписаха й ампули трамалгин за прием през устата. В началото болките не бяха постоянни, но с течение на времето се усилиха и в момента са нетърпими. Действието на ампулите трамалгин отслабна значително и ни изписаха таблетки оксиконтин. Майка ми го приема само 4 дни, но от него се почуства по-зле. В момента болките пак са много силни, но и кракът е трудно подвижен след 4-дневния прием на оксиконтин. Бих искала да Ви помоля да ни посъветвате за други обезболяващи, които биха могли да й помогнат.
Благодаря Ви!


Здравейте !

Не считам че предписаното лечение е първо средство на избор във Вашия случай ! Съветвам Ви да потърсите второ мнение ! Според правилата на добра медицинска практика медикаменти не могат да се предписват (препоръчват) без преглед. Всичко останало би било спекулация и напасване ! Съветвам Ви за повторна реална консултация !

Успех !
д-р Савов
Dr Ilian Savov
 
Мнения: 459
Регистриран на: 22 Фев 2013, 12:39

Re: Заболявания на периферната нервна система - онлайн консултация с невролог

Мнениеот palio » 25 Мар 2016, 10:30

Здравейте докторе аз съм на 39 години преди месец исптях схващане от ляво горе на крака в последствие започна едно придърпване надолу отвреме на време боцкане не му обърнах внимание рекох си ще мине но от 2 седмици започнаха сериозно да имам мръвучкане и парене и по двата краката в последствие и леко и по ръцете от една седмица съм на инджекции първия курс нямаше ко знае какъв ефект,сега съм на втори курс през 3 дена по една инджекция Дипрофос 7 mg. От първата имаше осезаемо подобрение вчера си бих втората пак се по усилиха оплакванията в неделя ще си бия и последната дано тогава да има осезаема промяна в състоянието,знам че по описаното от мен че няма да добиете кой знае каква представа но все пак искам да знам мнението ви какво да очаквам,ще се възстановя ли колко е време нужно,има и нещо което ми се случи преди да почнат почнар тези проблеми имах полов контакт с проститутка с презерватив но все пак не знам много съм паниран да бе са последствия от тази ми глупост.
palio
 
Мнения: 2
Регистриран на: 21 Мар 2016, 21:37

Re: Заболявания на периферната нервна система - онлайн консултация с невролог

Мнениеот dimi.dimitrova » 28 Мар 2016, 16:06

Здравейте!
Бихте ли ми обяснили какво по-точно означава асиметрия на хипокампалните рога на двата странични вентрикула? Сериозно ли е и има ли повод за притеснение при 32 г. мъж?
Благодаря ви предварително.
dimi.dimitrova
 
Мнения: 2
Регистриран на: 28 Мар 2016, 16:03

Re: Заболявания на периферната нервна система - онлайн консултация с невролог

Мнениеот Spearmint » 01 Апр 2016, 12:31

Здравейте,
бихте ли препоръчали заместител на TRANXENE® 5 mg, тъй като предстои спиране на вносът му и няма друго лекарство от групата на бензодиазепините с активна съставка дикалиев клоразепат?

Благодаря
Spearmint
 
Мнения: 1
Регистриран на: 01 Апр 2016, 12:28

Re: Заболявания на периферната нервна система - онлайн консултация с невролог

Мнениеот Dr Ilian Savov » 04 Апр 2016, 17:26

palio написа:Здравейте докторе аз съм на 39 години преди месец исптях схващане от ляво горе на крака в последствие започна едно придърпване надолу отвреме на време боцкане не му обърнах внимание рекох си ще мине но от 2 седмици започнаха сериозно да имам мръвучкане и парене и по двата краката в последствие и леко и по ръцете от една седмица съм на инджекции първия курс нямаше ко знае какъв ефект,сега съм на втори курс през 3 дена по една инджекция Дипрофос 7 mg. От първата имаше осезаемо подобрение вчера си бих втората пак се по усилиха оплакванията в неделя ще си бия и последната дано тогава да има осезаема промяна в състоянието,знам че по описаното от мен че няма да добиете кой знае каква представа но все пак искам да знам мнението ви какво да очаквам,ще се възстановя ли колко е време нужно,има и нещо което ми се случи преди да почнат почнар тези проблеми имах полов контакт с проститутка с презерватив но все пак не знам много съм паниран да бе са последствия от тази ми глупост.


Здравейте !

Преди всичко е необходимо да Ви бъде поставена диагноза ! Вие споменавате симптоми и оплаквания и един медикамент ! Вероятно е предписан от лекар и се поставя също от медицинско лице !
Зад вашите оплаквания могат да се крият най-различни заболявания или състояние и е необходимо провеждане на изследване и реална консултация !

Успех !
д-р Савов
Dr Ilian Savov
 
Мнения: 459
Регистриран на: 22 Фев 2013, 12:39

ПредишнаСледваща

Назад към Неврология

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта