Похвалете продукт, магазин, фирма или се оплачете от некоректно обслужване, некачествена стока, опит за измама. Споделете мнение или открийте отзив за продукт, услуга или институция.
08 Фев 2017, 15:47
Ако мъжът ти разбира от такива устройства, да се хваща и да гледа рутера, да го настройва, иначе недейте очаква някой от фирмата да ви свърши тая работа.
08 Фев 2017, 16:14
Грохот написа:Ако мъжът ти разбира от такива устройства, да се хваща и да гледа рутера, да го настройва, иначе недейте очаква някой от фирмата да ви свърши тая работа.
не е вярно, на тях не им се губят хора, колкото и да си мсилиш, че няма отношение а и колко от мъжете разбират наситина от настройки на компютри, рутери и сигнали, това не е да смениш бушон, може значително да се прецакат работите.
10 Фев 2017, 13:06
Като те прекара някоя такава фирма по такъв начин, търсиш как сам да се оправяш. Дали ти или някой познат, но не можеш да останеш без интернет. Или им теглиш една и отиваш при друг доставчик.
10 Фев 2017, 13:51
Прекарване е силно казано, говориш с тях оплакваш се, тогава се вайкаш из форумите. Съмнявам се, че някой сам ще може да си оправи настойките, ако можеше всеки да се връзва с различни доставчици, щеше да е много готино, нали?
16 Фев 2017, 15:43
Това оправяне на настройките от фирмата трябва да се направи, иначе няма как външен да има достъп до тяхната мрежа. Те трябва да направят съвместими рутера и тяхната система. Това е тяхна работа, а не на клиента.
05 Апр 2017, 10:50
И аз мога да се оплача от подобен случай с Макс Телеком. От месеци не осигуряват интернет, фалирали ли са какво , не знам. Но интернет няма! Не отговарят изобщо на никакви телефони за контакти, локалните офиси затворени. Викаме нов доставчик, пускаме си интернет, а от онези ни вест ни кост. Сега обаче пращат сметки и искат пари за услуга, която не са предоставяли. Искам да си прекратя договора предсрочно и без да ми искат неустойки за предсрочно, защото виновните са те. Но отново никой не отговаря на телефоните им. Мисля да ходя да търся централния им офис и ако не се разберем, да подавам жалба в Комисия за защита на потребителите.
10 Май 2017, 15:47
Може да се пусне жалба и това е, реално големи промени не могат да се направят.
10 Май 2017, 15:56
Никога не ми се еналагало, и то защото не знаем и как да си потърсим правата. Винаги те връзват, че времето било промоционално, че не знам си какво си, не знам си що си и пак им дължиш една чанта пари, въпреки че те например не са спазили договора си и не са много правилно постъпили и не са изпълнили задълженията си.
12 Май 2017, 15:42
Какво се случва с този казус към момента, има ли подобрение или не? Ще станат ли нещата или по-скоро няма да станат?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.