Болка в областта на гърдите след приема на Креатин

Тук е мястото за въпроси, касаещи медицински и здравни теми, които споделяме помежду си.

Болка в областта на гърдите след приема на Креатин

Мнениеот Ivn126 » 17 Фев 2020, 14:18

Здравейте. Аз съм момче на 18 години. По принцип спортувам активно. Преди седмица реших да си купя КРЕАТИН за по - добри резултати. Приемах го една седмица по 6 грама в тренировъчните дни (3 пъти в седмицата) и по 4 грама в нетренировъчните. Миналия ден бях на рожден ден, където пих алкохол (около 100-150гр). Към 3 часа си легнах да спя и станах към 11. След като се прибрах и си починах, реших да направя тренировка - това беше около 15 и 30. Тренирах към час и половина. Вечерта обаче към 00 часа започнах да усещам болка в гърдите, която постепенно се засилваше. След като не отшумя около 2 часа пих един аспирин и ми мина. Та въпросът ми е възможно ли е креатинът да е замесен в тази работа и по някакъв начин да натоварва сърцето?
Ivn126
 
Мнения: 1
Регистриран на: 17 Фев 2020, 08:25

Re: Болка в областта на гърдите след приема на Креатин

Мнениеот Мики Маус » 18 Фев 2020, 10:02

От това, което съм чел, креатинът не би трябвало да оказва такова въздействие. Страничните му ефекти, доколкото ги има, са коремни болки, стомашно разстройство, гадене - т.е. общо взето стомашно неразположение. Съветвам те, ако това състояние се повтори, да отидеш на лекар.
Аватар
Мики Маус
 
Мнения: 299
Регистриран на: 23 Авг 2019, 10:49

Re: Болка в областта на гърдите след приема на Креатин

Мнениеот Момчил Митев » 21 Фев 2020, 10:29

Добре е да се знае тази болка мускулна ли е (може да е последица от тренировките) или е от някакво друго естество. Тренировките натоварват сърцето. Не е лошо да се консултирате с кардиолог.
Момчил Митев
 
Мнения: 94
Регистриран на: 25 Ное 2019, 12:23


Назад към Общи здравни теми

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта