Похвалете продукт, магазин, фирма или се оплачете от некоректно обслужване, некачествена стока, опит за измама. Споделете мнение или открийте отзив за продукт, услуга или институция.
12 Окт 2016, 13:04
donni написа:Явно все нещо трябва да има, което да не е наред

. Но аз не разбрах, за да вземете таблета, трябва да преподпишете нов договор с нови условия, така ли?
Разбира се, нали има тарифен план.
12 Окт 2016, 13:38
И на мен миналия месец като си плащах сметката ми предложиха таблет, но ми обясниха какво се плаща, след като доста въпроси им зададох

.
12 Окт 2016, 14:47
klara написа:И на мен миналия месец като си плащах сметката ми предложиха таблет, но ми обясниха какво се плаща, след като доста въпроси им зададох

.
Разбира се, че има уловка, иначе няма да ги раздават така, рядко се дават подаръци без да се иска нещо насреща.
23 Ное 2016, 23:59
платила съм си задълженията в предпоследния месец за да прекратим договора. карат ме да плащам за вече прекратена услуга без да съм я ползвала.
24 Ное 2016, 09:44
Редовен номер, принуждават хората да плащат за нещо, което вече не искат да ползват. Все едно те наказват за това, че не искаш вече да си техен клиент. Доста често срещана практика и при кабелните, и при мобилните оператори.
28 Ное 2016, 17:09
pitanka написа:Редовен номер, принуждават хората да плащат за нещо, което вече не искат да ползват. Все едно те наказват за това, че не искаш вече да си техен клиент. Доста често срещана практика и при кабелните, и при мобилните оператори.
Което е много грозно и малоумно! Но извиват ръцете, което е много, много грозно! Не, че е въпросът в още някой лев, но да ти кажат това и това дължиш. При мен имаше проблем с мтел сменях се на друг оператор, 10 пъти ги питах дължа ли им нещо и след 2 седмици ми звъни някаква жена да ме уведоми, че имам задължение. Познайте колко ги навях и насях! Но разбира се, това не помага, те са дебилоустойчиви тея!
28 Ное 2016, 21:47
Не се ли научиха вече как да не гонят клиентите си? В България никой не те бръсне за нищо.
01 Дек 2016, 13:20
fairy написа:Не се ли научиха вече как да не гонят клиентите си? В България никой не те бръсне за нищо.
Те се възползват, защото тея неща в наши дни са необходимост, а и ние българите сме такива, че все навеждаме глава, да не разваляме рахата... тъй че какво се учудваш..
18 Яну 2017, 12:33
Теленор по принцип си обичат заигравките, мен ми беше интересна в началото, сега ми омръзна. Но чак пък подигравка с Господ! Не съм чула от БПЦ да са реагирали

.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.