Нарушения на сърдечния ритъм (аритмии) - тахикардия, брадикардия, сърцебиене

В този раздел на нашия форум можете да задавате въпроси, свързани със сърдечни заболявания, да споделяте мнения и да получите съвет от медицинския екип на "Фрамар". Тук ще получите консултация по въпроси за лечение на проблеми с високо или ниско кръвно налягане, аритмии, инфаркт и други.

Re: Нарушения на сърдечния ритъм (аритмии) - тахикардия, брадикардия, сърцебиене

Мнениеот Dr Deliibryamov » 11 Юли 2019, 23:35

От описанието,което давате е малко вероятно да се касае за СС заболяване.Бодежите в гърдите често са определят като атипична болка(несвързана със сърцето и други жизненоважни структури)Това,което трябва да направите е да се консултирате с ОПЛ и той ще прецени какви изследвания,консултации и лечение да ви назначи.
Dr Deliibryamov
 
Мнения: 26
Регистриран на: 30 Яну 2019, 13:50

Re: Нарушения на сърдечния ритъм (аритмии) - тахикардия, брадикардия, сърцебиене

Мнениеот Сираков » 24 Юли 2019, 10:20

Здравейте д-р Делиибрямов,

Пиша Ви във връзка с въпроса ми дали е проблем да сменя дадено лекарство с друго.
Към момента приемам "Конкор" от 5 милиграма, половин таблетка всяка сутрин, но тъй като разбрах, че не влиае никак добре на репродуктивната система ми препоръчват смяната му с "Небилет" същата доза.
Въпроса е дали смяната може да стане от днес за утре или е нужно плавно преминаване към "Небилета".
Благодаря Ви предварително за професионалната консултация!

Поздрави,
Сираков.
Сираков
 
Мнения: 1
Регистриран на: 24 Юли 2019, 10:14

Re: Нарушения на сърдечния ритъм (аритмии) - тахикардия, брадикардия, сърцебиене

Мнениеот Dr Deliibryamov » 29 Юли 2019, 15:44

Здравейте,преминаване от бизопролол към небиволол е възможно,но имайте предвид,че има известни разлики в действието на медикаментите.Небивололът,за разлика от бизопролола,има и вазодилатиращо действие и може да доведе и до спад на АН,вследстие на този механизъм на действие.
Dr Deliibryamov
 
Мнения: 26
Регистриран на: 30 Яну 2019, 13:50

Re: Нарушения на сърдечния ритъм (аритмии) - тахикардия, брадикардия, сърцебиене

Мнениеот Ковачева » 04 Авг 2019, 20:21

Здравейте, от две години съм с камерни екстрасистоли. Преди месец на холтер ми излезе и една камерна (вентрикуларна) тахикардия за 48 часа. Стрес тест и ехограф в норма. Обикновено се появяват след ядене. Около 1200 са за два дни. Имам дни обаче с много, имам дни с малко, има дни не ги усещам. Преди месечен цикъл се появяват обикновено за около 2 седмици. Нямам проблем с щитовидната жлеза. С нисък пулс (60-65,макс.70) и кръвно 95- 100/60-70.казаха ми, че трябва да вземам лекарства. Пробвах с флекардия, индерал, ритмонорм, тенормин, конкор.... Пада ми още повече кръвното и пулса и ми става лошо. Какво мога да направя? Предложение за друго лекарство имате ли? Също да спомена, че посещавам фитнес, но ми казаха да спра тежести и тежки натоварвания. Какво е вашето мнение?
Ковачева
 
Мнения: 1
Регистриран на: 04 Авг 2019, 17:01

Re: Нарушения на сърдечния ритъм (аритмии) - тахикардия, брадикардия, сърцебиене

Мнениеот Dr Deliibryamov » 10 Авг 2019, 23:50

Бета блокерите са първа линия на терапия за редукция на екстрасистолите,по преценка антиаритмици като Пропафенон,Флекаинид, Амиодарон ,също и магнезиеви препарати, могат подобрят състоянието ви.Естествено трябва активно да се търси и лекува причината...Появата на синкоп или пресинкоп са алармиращи симптоми,налагащи консултация и с електрофизиолог...
Dr Deliibryamov
 
Мнения: 26
Регистриран на: 30 Яну 2019, 13:50

Re: Нарушения на сърдечния ритъм (аритмии) - тахикардия, брадикардия, сърцебиене

Мнениеот Петя.Димитрова1 » 01 Сеп 2019, 12:43

Здравейте,аз съм на 23 г. и преди 4 месеца ми се случи нещо странно. Както си работех в офиса изведнъж ме обзе силно напрежение или по-скоро прилив на неспокойствие (не знам как да го нарека),сърцето ми зави страшно бързо (имах чувството,че ще изскочи от гърдите ми),по тялото ми мина гореща вълна,изплаших се и си помислих,че умирам. За кратко отшумя (4-5мин.) и след това отново се повториха същите симптоми.Закараха ме до Спешна помощ там ми биха инжекция и направиха ЕКГ , която занесох на следващия ден при личния ми лекар. Той каза,че няма нищо притеснително и това е в следствие на преживян стрес,на нервна почва( да седмица-две преди това бях изпаднала в много голям психически и емоционален стрес и не спях спокойно). Изписа ми Магнерот,Милгама (за прием от две седмици) и Симпатил,(за по-дълъг период от време). Всичко беше добре 3 седмици,след което симптомите ми пак се появиха,но този път бяха по-леки.Тогава ги отдадох на месечния ми цикъл, който дойде непосредствено след симптомите.След това отидох на кардиолог,но и там ЕКГ-то беше добре.Кръвното ми винаги е ниско варира между 110/60 и 90/60,дори понякога пада на 80/50.Напоследък често изпадам в тези състояния и имам тежест в гърдите,изтръпват ми и двете ръце най-вече лявата.Пак ми правиха ЕКГ,която казаха че е перфектна и няма никакви отклонения.Правени са ми и пълни кръвни изследвания и урина и там всичко е добре. Притесняваме това,че на моменти усещам как сърцето ми прескача и се чудя дали му има нещо.Ще съм благодарна,ако ми отговорите.
Петя.Димитрова1
 
Мнения: 1
Регистриран на: 17 Юни 2019, 19:24

Re: Нарушения на сърдечния ритъм (аритмии) - тахикардия, брадикардия, сърцебиене

Мнениеот Dr Deliibryamov » 11 Сеп 2019, 20:59

Здравейте,предвид нискорисковия Ви профил,симптоматиката,която описвате и нормалните изследвания, е много вероятно проблемът да е психогенен,обърнете се към такъв специалист.
Dr Deliibryamov
 
Мнения: 26
Регистриран на: 30 Яну 2019, 13:50

Предишна

Назад към Сърдечни заболявания

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта